poniedziałek, 24 lutego 2014

Są tacy ludzie, którym skrzydła służą po to, by patrzeć na innych z dołu.

rzucić, to wszystko i uciec. zacząć żyć od nowa z nową etykietką. bez opinii, na starcie. bez ludzi, którzy kładą Ci kłody pod nogi. bez problemów, bez rutyny, bez abstrakcyjnej nadziei na lepsze jutro. chcę uciec, ale nie mogę. dalej tkwię w tym zakichanym, szklanym, pudełku, zwanym życiem. stąd, nie ma wyjścia, nawet śmierć, jest zbyt bezszelestna, by pomóc.

Czasem trzeba upaść nisko by stać się silniejszym.

Prawda jest taka, że każdy Cię zrani, trzeba odróżnić tylko tych dla, których warto cierpieć. :)

Czasami trzeba spaść na dno i pobyć tam trochę,aby odpocząć od szumu tam na szczycie. Potem można spokojnie się odbić i w najmniej oczekiwanym momencie znów wzlecieć na samą górę, ku zaskoczeniu tych, którzy ze złośliwym uśmieszkiem patrzyli, gdy upadałeś.


Czasem warto upaść na dno, aby sprawdzić jak bardzo jesteśmy ważni dla innych ludzi.

Gdy upadłam nie chcieli mnie znać, gdy podniosłam się, wstydzili się mojego upadku, gdy osiągnęłam sukces chcieli zostać moimi przyjaciółmi..

Wszyscy narzekają na ból. A on przecież nic złego nie robi. To nie od niego się umiera. Wręcz przeciwnie, on właśnie mówi nam, że jeszcze żyjemy, że mamy siłę by walczyć.

Tyle razy chciałam się poddać, tyle razy miałam zamiar odpuścić codzienne postanowienia.Jednak kiedy biegając, widzę na ulicy uśmiechy i podziw w oczach innych ludzi, mam siłę, aby robić to dalej.Taki uśmiech obcych ludzi wręcz dodaje skrzydeł.

Jeśli upadłeś na dno i myślisz, żeby skorzystać z ostatecznej furtki..nie poddawaj się! Pokaż wszystkim tym,którzy od Ciebie się odwrócili, że popełnij błąd.Zacznij wszystko od nowa, zmień swoje życie i zacznij czerpać z niego pełnymi garściami.

Czasami jest ciężko, czasami trudy przerastają największych twardzieli, ale zawsze jest nadzieja, na uśmiechnięte jutro.

Otwieraj się na ludzi, którzy nie pozwolą Ci się zamknąć.

"Chcę do jedynego miejsca na ziemi,
gdzie problemy przestają mieć znaczenie,
do objęć, które akceptują me słabości,
do nich pragnę, tylko do mej miłości."

Zamknijcie na chwile oczy i zastanówcie się czy naprawdę chcecie, żeby ten świat taki był..otwórzcie oczy i spójrzcie na to wszystko co was otacza..przecież wystarczy nie wiele by zmienić to wszystko na lepsze.

Nie musi być łatwo, chcę tylko by było warto.

Wieżę, że czasem wszyscy upadamy.

Kiedy byłam mała bajki były lepsze, wakacje były dłuższe, święta zabawniejsze, wszystko było prostsze,a problemy nie istniały.



W życiu każdego z nas, przychodzi moment, kiedy tracimy sens swojego istnienia. Kiedy dochodzimy do wniosku,że każdy z naszych dni, nie daje nam satysfakcji, jakiej oczekujemy. Pomimo tego, jak bardzo staramy się dążyć do celów, czasami za wszelką cenę, nie udaje się nam, zaczynamy wątpić. 
_____________________________________________________________________________
________________________________________________________
___________________________________
___________
Witam wszystkich. ;* 
Dzisiaj  notka wyjątkowa, bo urodzinowa. Tak, tak dokładnie dziś blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. :) Dziękuję wam wszystkim, którzy chociaż raz w tym okresie czasu odwiedzili mojego bloga, pamiętajcie, że bez was nie osiągnęłabym tak wiele. A tu macie takie drobne statystyki: 


 ♥ było was tutaj ponad 8700
♥komentarzy łącznie ok. 529
♥obserwuje mnie 136 osób.

Wszystkim jeszcze raz bardzo dziękuję, mam nadzieję, że uda mi się prowadzić tego bloga jak najdłużej. :)
Piosenka:
Pozdrawiam.
 Do następnej notki.
Kosa♥

9 komentarzy:

  1. takie mądre i piękne. <33 kocham. <3
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życiowe ! Piękne to :)
    Obserwujemy ? Daj znać :D
    Nowy post ------> http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne i życiowe! :)
    + świetna piosenka.

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze notka świetna!
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. osewuje :) A ty ? zaobserwujesz ? bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny post, świetnie piszesz!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow. jakie mądre. :) w przyszłości to twoje wiersze chcę czytać w przyszłości. :*
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń