poniedziałek, 3 lutego 2014

And she is buying a staiway to heaven :))

Miałam świadomość, że przeżywam coś niezapomnianego - jedną z tych magicznych chwil, które jesteśmy w stanie zrozumieć dopiero wtedy, gdy miną.

'chociaż droga każdego człowieka jest inna, zawsze istnieje pewien punkt, w którym wszystkie się zbiegają..

Trzeba żyć naprawdę,
żeby oszukać czas.
Trzeba żyć najpiękniej,
żyje się tylko raz.
Trzeba żyć w zachwycie:
marzyć, kochać, śnić.
Trzeba czas oszukać,
żeby naprawdę żyć..

Szczęście i nieszczęście to prawa i lewa ręka - obie należy używać.

Najbardziej lubiła siadać na schodku i patrzeć przed siebie. <3

Wszystko co rozsypane
- niech się ułoży.
Co zakręcone
- niech się wyprostuje.
To co trudne
- znajdzie rozwiązanie.
A co przykre
- niech istnieć przestanie.

Po raz pierwszy rzeczywistość wydawała jej się lepsza niż sny, z których dawniej nie chciała się budzić. ♥

"są w życiu chwile, w których trzeba podjąć ryzyko i dać się ponieść szaleństwu"
 Może jutro zniknę, lecz  w tej sekundzie oddycham, o jutrze nie myślę,  bo jeszcze przede mną dzisiaj.


Śmiesznie wyglądam siedząc tak na krawędzi swojego życia z kubkiem zielonej herbaty, obserwując z daleka spacer swoich myśli. ;]

Jestem kim jestem, nie zmienię się, nie chcę, choć już dziś rozumiem coraz więcej, uczę się żyć tak, by widząc całe zło tu czuć się bezpiecznie..

W świecie pełnym nienawiści ciągle musimy mieć nadzieję. W świecie pełnym zła, wciąż musimy być pełni otuchy. W świecie pełnym rozpaczy, nadal musimy mieć odwagę, by marzyć. W świecie zanurzonym w nieufności, my ciągle musimy mieć siłę, by wierzyć.

Nie mów nic.. niech cisza stanie się Twoją muzyką. ♥


It's the happieness inside that you're feeling It's so beautiful it makes you wanna cry.


Uśmiechałam się dzisiaj do wszystkich spotykanych osób.
U każdej z nich widziałam zdziwienie, a później radość.
Na końcu też się uśmiechali..:)

Cieszmy się tym co jest. Znajdźmy choć jeden powód  do radości i uśmiechu. Zawsze jest coś, co nie trzeba szukać daleko.

A gdybyś tak pewnego dnia usta pomalowała uśmiechem, a oczy przybrała czułością. Gdybyś spróbowała włosy spiąć muśnięciem wiatru i ubrała sukienkę zwiewnej radości. Gdybyś pewnego ranka spróbowała zostawić swoją "idealność" w szafie na jeden dzień...Jak byś się czuła ?
_____________________________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________
________________________
Witajcie.! ;*
Znów was bardzo przepraszam za moją nieobecność, zdecydowanie mam za mało czasu. Przez ferie  dodałam tylko jedną notkę, gdyż przez większość nie było mnie w domu i nie miałam dostępu do internetu. Przepraszam jeszcze raz. Dziś powracam do was  z optymistyczną notką. ;) 
Jesteście już po feriach czy jeszcze przed ? ;)
W najbliższym czasie postaram się nadrobić zaległości na waszych blogach.To by było na tyle,  zostawiam was z piosenką, która kojarzy mi się z tymi feriami. ;)

Do następnej notki.
Pozdrawiam, Kosa ♥



23 komentarze:

  1. ja już po feriach, dzisiaj po pierwszym dniu szkoły i już mam dość. ;) opisy cudowne!

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie napisane <3
    ja niestety już po feriach :/
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie rozpoczęłam ferie. ;) świetny post

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety ale zakończyłam już swoje ferie :) Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne opisy <33
    mi ferie właśnie się zaczęły :D

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Blog + Ciekawie Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze że jesteś..Tak niestety jestem już po feriach..Notka oczywiście pozytywnie idealna jak dla mnie :D
    mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na moim blogu <3

    donimica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie piszesz, świetne opisy :)
    Jeśli masz ochotę to może obserwacja za obserwację?
    Śliczny design! *-* Bardzo fajny blog.

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie napisane :)
    Wydaje mi się, czy jeden z cytatów jest MJ? ;)
    door-behind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jakie to piękne *-*
    mówiłaś wzajemnej obserwacji, ja już oberwuję :*
    pozdrawiam
    http://hipepepeople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super post :)
    co powiesz na wspólną obserwację?
    daj znać u mnie w komentarzach :p

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne cytaty ;) Zdjęcia też super są !

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, świetny blog :)
    Co powiesz na wwspólną obserwację ? :)
    my dopiero zaczynamy więc bardzo nam sie to przyda :)

    http://tweenstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ciekawy styl pisania. Te posty są takie przemyślane i takie inne. Na pewno przyciągają innych :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to odpisz u mnie na blogu :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z osobą wyżej. :)
    Obserwujemy? Jeśli tak, to napisz na moim blogu, proszę. :)
    Pozdrawiam. :)
    dizajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za obserwacje :D Ja również zaobserwowałem :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zainteresowałaś mnie początkiem. Fajnie, że dodałaś tu takie motywujące teksty. Na pewno nie jednej osobie poprawiłyby humor ;) No cóż, mnie nie, bo mi humoru aktualnie poprawić się nie da... nieważne. super most, jeden z lepszych chyba. http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy blog, zapraszam do mnie :) Jesli Ci się spodoba- zaobserwuj :) Za każdą obserwację się odwdzięczam :*
    Dodatkowo zapraszam do udziału w konkursie, szczegóły na blogu :*

    http://vejra.blogspot.com/2014/02/konkurs.html

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam jeszcze tydzień ferii ;)

    Bardzo podoba mi się Twój blog! Masz może ochotę na wspólną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły na moim blogu: http://ola-and-olla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń