poniedziałek, 10 lutego 2014

Kierujesz się sercem, czy tym co powiedzą inni ?

"w życiu można uciec od wszystkiego z wyjątkiem samego siebie"

są minuty, w których można przeżyć więcej niż przez całe lata ^^

Dobrze, że są jeszcze wokół mnie ludzie,
którzy w chwilach beznadziei i zwątpienia
potrafią sprawić, że na mojej twarzy
pojawi się niekontrolowany uśmiech.

 Kieruj­my się głosem ser­ca , tyl­ko ono nas nie za­wodzi . 

 Człowiek nie maszyna, nie działa automatycznie
nami kieruje serce, a nie jakieś wytyczne.

 Ser­ce z Ro­zumem toczą ciągłą walkę :
Ser­ce widzi wszys­tko w wzmoc­nionych bar­wach .
Ro­zum ma bar­dziej poukładaną pa­letę .
Ser­ce kieru­je się emoc­ja­mi .
Ro­zum rac­jo­nal­nie pod­chodzi do życia .
Ser­ce ma nadzieję .
Ro­zum ob­licza praw­do­podo­bieństwo po­wodze­nia .

"Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"

 Sa­mi tworzy­my pier­wszy szkic naszej drogi.
Ser­ce kieru­je a ro­zum mówi jak iść,
nie pozwól by kto­kol­wiek dyk­to­wał Ci jak żyć
bo pogrążysz ser­ce, pogrążysz ro­zum i sta­niesz w miejscu.


Nie zwra­caj uwa­gi na to, co mówią do Ciebie in­ni. Nie każ narzu­cać so­bie ich rac­ji. Słuchaj tyl­ko swo­jego ser­ca  i nim się kieruj.


 Ser­ce nie kieru­je się żad­ny­mi wy­tyczny­mi, ono niczym zbun­to­wany nas­to­latek ro­bi wszys­tko na przekór.

Serce cicho prosi o wysłuchanie,
a mimo to potrafi zagłuszyć.
Rozum, który głośno wykrzykuje swoje racje, 
rzadko zostaje wysłuchany.  


 Po­dej­mując życiowe de­cyz­je nie kieruj się rozsądkiem tudzież pros­totą dro­gi, która Cie cze­ka. Wy­bierz tę, którą pod­po­wiada Ci ser­ce. O ileż będzie ciężejsza, pełna upadków i prze­lanych łez, wszakże na krańcu dro­gi przyj­dzie szczęście...
Idąc wyb­ra­nym szla­kiem nie zbaczaj z niego, nie spoglądaj w przeszłość i nie słuchaj kry­tyki na­wet naj­bliższych. Ty wyb­rałeś so­bie przyszłość tę a nie inną...więc idź. 


 

 Ludzie są dziw­ni., jed­ni kochają Cię za to kim jes­teś, drudzy kochają Cię bo wiedzą, że masz coś co możesz im dać. Życie nie po­lega na pat­rze­nie tyl­ko i wyłącznie w kie­szeń, ale w oczy, które są wsta­nie po­wie­dzieć więcej, niż nie je­den człowiek pros­to w twarz.

Always remember who you are


Ludzie mają to do siebie, że nie pot­ra­fią zaufać przez­nacze­niu. Zaczy­nają pat­rzeć na nie po­dej­rzli­wie, próbują od­wle­kać pójście drogą za­pisaną w gwiaz­dach. Nie wiedzą, że trze­ba zaufać na­tural­ne­mu biego­wi zdarzeń na które zgadza się ser­ce, a przeczy im mózg. Chy­ba kieru­je ni­mi strach. Bóg dał człowieko­wi uczu­cia by po­mogły mu podjąć de­cyzję, a nie przeszkadzały mu w tym.  


Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwych opcji. Daruj sobie myślenie o tym, co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz to, czego kompletnie się nie spodziewasz.


Nie mam czasu nienawidzić tych, którzy mnie nienawidzą.
Jestem zbyt zajęta kochaniem tych, którzy kochają mnie. 
___________________________________________________________________________
________________________________________________________
_____________________________________________
__________________________
Witajcie ! ;*
Dzisiejsza notka jest o kierowaniu się sercem. Jedni mówią, że to jest dobra sprawa inni, że zła. Ja osobiście uważam, że dobra. :) A wy jak uważacie ? 
Nie wiem jak teraz często będą dodawane notki, ponieważ ostatnio mało weny i czasu :/ Ale zrobię wszystko co w mojej mocy. ;] 

Piosenka na dziś:
 
 

 Do następnej notki.
Pozdrawiam, Kosa <3

12 komentarzy:

  1. świetny post ! ;33

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne wpisy *.* Bo serce czasem wie co mówi :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśle, że to dobra sprawa kierować sie sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zazwyczaj..nie dobra prawie zawsze kieruje się sercem może dlatego czasami sama siebie ranie...
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem warto kierować się sercem ♥
    wspaniała notka ;>

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że kierowanie się sercem jest dobre
    ale rozumu też trzeba czasem słuchać :)
    serce potrafi być zbyt impulsywne ;)
    wspaniała notka pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post!

    Byłabym bardzo wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki w moim najnowszym poście.
    Pozdrawiam, Julita
    www.crimson-moon2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, świetny post!

    Miło nam będzie jeśli nas odwiedzisz i skomentujesz. To dla nas bardzo ważne xoxo
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ^^ Zabili mi żółwia ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne teksty *-*
    Moim zdaniem dobrze jest kierować się sercem, ale w nielicznych sytuacjach dobrze jest też używać umysłu :D
    http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń