poniedziałek, 17 lutego 2014

Każdy z nas ma swój mały własny świat. :)

Mówiłam, że nie pi­je, nie palę i nie ćpam. Przep­raszam kłamałam. Codzien­nie upi­jam się szczęściem bądź smut­kiem, ciągle pa­le za sobą ja­kieś mos­ty i naćpa­na fik­cją od­la­tuje do in­ne­go świata. ;)

Jedno ciało, dwie różne osoby.

Na koniec zawsze musi być dobrze,
a jeśli nie jest to znaczy, że to jeszcze nie koniec..:)

Nie pozwól by nie właściwi ludzie dostali się do Twojego świata.

 Zbyt wielu chce żyć uciekając przed światem.
Zbyt wielu zamyka się we własnej głowie.


Walka ze słabościami...
Pokonywanie własnych lęków...
Zaakceptowanie swoich kompleksów...
Wiara, nadzieja, oddanie siebie w ręce innych...
A wszystko po to, by spojrzeć na świat innymi oczami..

Życie jest ciężkie. Wypłacz, to co masz wypłakać.Kochaj tylko tych co na tą miłość zasłużyli. Cierp, choć często niesprawiedliwie, a przede wszystkim walcz o to co jest warte walki. Cho czasami brak mi sił na to wszystko, dziękuję Bogu, że normalnie żyję.Bo życie nie raz mnie "przygniecie". Za często szukam szczęścia tam, gdzie nie powinnam. Za często idę za głosem serca, nie zważając co podpowiada rozum. Wtedy się gubię, ale mimo wszystko żyję. Bez względu na to co się dzieje wokół mnie, wiem, że w życiu każda chwila może być piękna, bo to my decydujemy ile jest tych chwil.

Narysuję sobie swój własny świat, tak od początku do końca bez wad.

 "I niech stanie w miejscu czas,
nikt nie patrzy na mnie tak jak ty,
niech się kręci cały świat,
zawsze niech już będzie tak, jak dziś."

Wyjdź poza ramy własnego życia, zauważaj świat, takim jakim do końca nie jest.
Szukaj czerwieni wśród zieleni, dobra pośród zła i miłości w nienawiści. ;]

Czasem dobrze jest zamknąć oczy i tworzyć swój własny obraz świata. Uciec w świat fantazji, tylko jak tu potem otworzyć oczy i się nie przerazić.

 "Logika zaprowadzi Cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia doprowadzi Cię wszędzie."
Nawet niebo od czasu do czasu musi uronić łzy, by wyżalić się całemu światu.

Otwierając oczy widzisz tylko szary świat, jednak zamykając je wyobraź sobie swój osobisty własny raj.

Chciałabym usiąść na dachu i splątać swoje serce z czarnym odcieniem słuchawek, przez które do wnętrza mojej duszy wpływa melodia ulubionych piosenek i poczuć się, że jestem ponad tym całym światem.

W ciszy przy blasku księżyca przymykam powieki, w świat do którego wkroczyłam nikt nie ma wstępu  prócz mnie. Chcę uciec od codzienności, posłuchać bicia serca, które w rytm sennych iluzji wybija rytmiczne uderzenia. Gdyby tak nie móc się obudzić, trwać w sennej iluzji bez przerwy, zatracić się w swoich marzeniach, nie myśleć o niczym co sprawia przykrość, co kradnie uśmiech..Może by tak było łatwiej?

Czasami chciałabym zostać we własnym świecie, jedynie tam jestem sobą.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________
________________________________
____________
Witam! ;* :)
Ostatnio zaniedbuję bloga, wasze z resztą też. :/ Przepraszam. Nie będę obiecywać, że postaram się poprawić, bo różnie to z czasem i weną bywa.
Dzisiejsza notka o swoim własnym świecie, na pewno każdy z was taki ma. :)
Nie rozpisuję się za dużo, żeby was tu nie zanudzać. ;)

Piosenka:
Do następnej notki.
Pozdrawiam, Kosa. ♥

18 komentarzy:

  1. życie jest skomplikowane, to prawda. ale skoro pozwolono nam żyć, to trzeba skorzystać ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale swietne cytaty.. Uwielbiam takie posty. ;) x

    to-wlasnie-ja-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post ;)) naprawdę świetnie napisane ;3 .. super ;)

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty zresztą jak zawsze :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Są rzeczy ważniejsze. :) Bardzo lubię Twojego bloga i zawsze z przyjemnością czytam nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna piosenka.
    Na prawdę zakomity post, widać że jesteś w tym dobra i poddawaj się nigdy. :)

    Pozdrawiam,
    koffam-zelki.blogspot.com (nowy post)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwujemy ? http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie napisałaś post, bardzo lubię Twojego bloga.
    Trzymaj się cieplutko!:)

    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog!
    W odpowiedzi na twoją propozycję obserwacji jestem na TAK! ;D
    ja już obserwuję :)

    http://olxaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje posty są idealne!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/adore-you.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ale się zaczytałam :O super piszesz :*
    zaobserwujesz ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
    polubisz ? https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts
    Daj znać a odwdzięczę się z 3 kont :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog :) obserwujemy? Daj znać u mnie ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też w roku szkolnym mam problemy ze znalezieniem czasu dla siebie i bloga , ale staram się w weekendy nadrabiać : )

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne cytaty i zdjęcia też :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. poprawiłaś mi humor tym postem, dziekuję :)
    zapraszam na mój blog, jeśli zaobserwujesz- odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń