niedziela, 17 listopada 2013

"przecież nie jest jeszcze źle kiedy w oczy możesz sobie patrzeć.."

Bo najważniejsze to chęć istnienia,spełnione sny i spełnione marzenia..



Nie jestem szybkim biegaczem, aby uciec od przeszłości, nie jestem ślepcem by nie widzieć bolesnej teraźniejszości, nie jestem jasnowidzem by przestać bać się przyszłości.


 I znów mam przed sobą setki pytań, na które nie potrafię znaleźć odpowiedzi...


Rodzimy się ze wszystkim, czego nam trzeba do szczęścia i spełnienia. Ale gdy świat zaczyna nas przerażać, rozbijamy się na kawałki, aby zażegnać niebezpieczeństwo. To rodzaj wymiany: nie chcesz się bać, rezygnujesz z części siebie. Oddajesz swoją godność, dumę, odwagę… Po co ci godność, jeżeli żyjesz w ciągłym lęku? Więc pozbywasz się jej – na razie. Później żałujesz, gdy okazują się potrzebne. 


-Uśmiech jest dla ludzi szczęśliwych.
-I tu się mylisz.
Bo właśnie uśmiech daje szczęście.
Spróbuj się uśmiechnąć , to zobaczysz...!



Pocieszenie jest jak dobrotliwa twarz kogoś, kto rozumie twoje łzy, kto wsłucha się w głos twojego zmęczonego serca, będzie przy tobie, gdy ogarnie cię strach i zwątpienie i wskaze ci kilka gwiazd na niebie.♥



 "..przecież nie jest jeszcze źle
kiedy w oczy możesz sobie patrzeć."




Nie oceniaj książki po okładce, człowieka po wyglądzie, a piosenki po tytule..




 Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka
nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?





Całe życie jest jak ogląda­nie mi­gaw­ki, po­myślał. Tyl­ko zaw­sze wygląda tak, jak­by człowiek przyszedł o dziesięć mi­nut spóźniony i nikt nie chce mu opo­wie­dzieć o co chodzi, więc mu­si się sam wszys­tkiego do­myślać. I nig­dy, ale to nig­dy nie zdarza się okaz­ja, żeby zos­tać na dru­gi pokaz.



" Jeśli szukasz znajdziesz gdzieś na pewno
trochę szczęścia, swoje małe niebo"


 I've woken now to find myself in the
shadows of all I have created. ♥


W moim innym świecie istnieje inna prawda.. :3 


Są chwile w których tak naprawdę, nie potrafimy się odnaleźć i próbujemy tłumaczyć to złą pogodą, bo przecież każda wymówka jest dobra. Dobra, by nie podejmować walki z problemem, ucieczka wydaje nam się być najłatwiejszym wyjściem. Ale kim byłyby człowiek nie walczący o swoje szczęście czy nawet racje? Nie można nic nie posiadać. W życiu każdego człowieka była taka chwila, w której o coś walczył, i ta chwila powinna być, pierwsza myślą gdy mamy ochotę uciec. Nie każda walka będzie wygrana, ale satysfakcja i posiadanie czegoś jest tego warte. Podchodząc do walki nic nie tracimy. Zyskamy tylko coś, co może dać nam szczęście.


 Zdobywanie świata wcale nie jest takie trudne, wystarczy wyjść z domu - i żyć.;))



Upadłam,ale wstanę tylko kolana mam nieco pozdzierane..


[...] is­tnieją dwa po­wody, które nie poz­wa­lają ludziom spełnić swoich marzeń. Naj­częściej po pros­tu uważają je za niereal­ne. A cza­sem na sku­tek nagłej zmiany lo­su poj­mują, że spełnienie marzeń sta­je się możli­we w chwi­li, gdy się te­go naj­mniej spodziewają.



 Nie narzekaj na los, nawet gdy upadasz. i doceniaj każdy krok, nawet ten na kolanach.



Nadzieja nie jest marze­niem, lecz spo­sobem przek­ształca­nia marzeń w rzeczywistość.
_____________________________________________________________________________
___________________________________________________________
_____________________________________
___________
Witajcie.! ;*
Miałam notkę wczoraj dodać, ale jakoś nie wyszło, ostatnio nie mam weny o czym mogłabym jeszcze dodać notkę. (Jak macie jakieś propozycje to piszcie śmiało. ;3)
Nie wiem jak sprecyzować konkretnie o czym jest ta dzisiejsza notka, można powiedzieć, że o nie poddawaniu się. ;]
Coś za dużo nie wiadomych dzisiaj...
Lecz jedno jest pewne już za trochę więcej niż miesiąc święta ♥. Ja już się od dawna nie mogę ich doczekać.A  wy ?

Piosenka na dziś:
To na dziś to tyle.
Do następnej notki.
Pozdrawiam. Kosa ♥ 

29 komentarzy:

  1. Jej, uwielbiam czytać takie opisy i cytaty ;) Wszystkie są naprawdę mądre i dają dużo do myślenia. Jestem jak najbardziej za wzajemną obserwacją.
    Ja już dodaję ;) http://workandart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje cytaty dają nadzieje każą walczyć o siebie a nie podać się przy pierwszym schodku życia- Oby tak dalej :::D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny post :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? (;
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne opisy i cytaty, uwielbiam takie czytać:)
    Ja też nie mogę się doczekać Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na posty i fajne cytaty ;*
    Polubisz ( bardzo mi zależy)?: https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie opisy :) gratuluje bloga bo jego treść przyciąga ;)
    Już niedługo święta :D
    Pozdrawiam
    http://always-be-where-you-are.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;)
    co powiesz na wspólną obserwację? daj znac u mnie ;)
    klaudia-moment-for-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne opisy *-*


    Zapraszam: http://lottie-lottieee.blogspot.com/
    Obserwuję, i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie opisy, śliczne zdj i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne opisy ^^ Fajna piosenka :)

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. te cytaty są idealne, sama szczera prawda ! ;-)
    moze wzajemna obserwacja?
    http://camode.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cytaty są przepiękne! Jeszcze napewno tu zajrze bo warto :)

    tiniandtini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. "Nie oceniaj książki po okładce, człowieka po wyglądzie, a piosenki po tytule.." - ten opis najbardziej do mnie przemawia. Powinien przemawiać do wszystkich, bez wyjątku.
    A co do pomysłu na tematy postów to ostatnio miałam kilka świetnych,prawda? :D Moim zdaniem o pokemonach najlepsze by były, a tak na poważnie to może o życiu po prostu. :D Chociaż ty i tak coś wymyślisz, bo ty mądra główka jesteś. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute shoes. Will you like to follow each other on GFC and Twitter? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspirujące... :))
    Może wspólna obserwacja?;>

    http://kappa-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    dobra nuta!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bo nie ma to jak wchodzić na Twojego bloga w wolnych chwilach żeby znaleźć i poczytać opisy odpowiadające mojemu humorowi ;P
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo spodobał mi się twój blog, będę zaglądać tu częściej :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne te inspiracje, jednak na moim telefonie wyświetlają się same zdjęcia a nie ma tekstu notatki :(

    alekssandrasssss.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna porcja opisów ;33

    http://couple-issues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne opisy ♥ Obserwuję , jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby miło gdybyś też zaobserwowała : ) ♥

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny masz blog!! :) Masz ochotę na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już obserwuję;D
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog oraz ciekawy post :)
    Może wspólna obserwacja ?
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ty wspaniale piszesz :))

    obserwuję i liczę na rewanż :)) http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawe opisy :* . Pozwolę sobie kilka wziąć <3.


    http://damage-dreams.blogspot.com | zapraszam + obserwacja? :D

    OdpowiedzUsuń