piątek, 22 listopada 2013

"I tak w jednej chwili złej, stracisz życia sens."




Dopiero po czasie dowiadujemy się kim jesteśmy, kim zawsze byliśmy w oczach ludzi, których ceniliśmy ponad własne życie. Ile tak naprawdę dla nich znaczyliśmy, jaką wartość miały te wszystkie słowa, czym była każda obietnica. Dopiero po czasie okazuje się, że wszystko co było tak cholernie ważne, było niczym, nie liczyło się, że wszystko było ściemą, każdy uśmiech i każda łza dla nich, była czymś nieważnym. ;x 


Za mała na dorosłość, za dużo by być dzieckiem..


"W jednej chwili,
  szybujesz po niebie.
  A w następnej stoisz w deszcu
  i patrzysz na rozpadające się życie".


Paradoksalnie im więcej myśli tłoczy mi się w głowie, im więcej rzeczy chciałabym wykrzyczeć ludziom w twarz, tym uparciej milczę..



Cichut­ko duszyczko. Nie szlochaj już. Nie zaw­sze wszys­tko dob­rze układa się.Pod górkę ciężko wspi­nać się z ba­gażem doświad­czeń,który do ziemi przyg­niata cię.Pod­nieś głowę wy­soko,w gwiaz­dy spójrz ,one tez sa­mot­ne są. Ale jed­na z nich, świeci właśnie dla ciebie. Aby w tej wędrówce troche łat­wiej było ci.



...są momenty, gdy wyobrażam sobie życia lepszego fragmenty...<3




Czasami nie mogę znaleźć odpowiedzi,
Którą już znam.
Czasami nie mogę znaleźć drogi,
Którą wiele razy już szedłem.
Czasami cofam się spoglądając wstecz.
Kiedy wszystko pozostaje niezmienione,
Ślepo idę przed siebie z nadzieją.


 Wybacz Boże. Ty stworzyłeś instrument, a ja wygrywam melodię. Któregoś dnia pójdę do piekła.
Cóż, a jeśli tak się stanie, mam świadomość, że robię to, na co mam ochotę,
pozwalając wydarzeniom toczyć się jak powinny.



Uwiel­biam marzyć, ideali­zować ludzi i świat, pros­to­wać nierówne do­my i uli­ce, od­ma­lowy­wać w głowie farbą brzyd­kie blo­ki i bu­dować dra­pacze chmur. Cza­sami gu­bię się w tym wszys­tkim i wy­magam od ludzi by­cia ta­kimi, ja­kimi są w moich myślach. Cza­sami de­ner­wuję się na ten cały świat, że nie jest ideal­ny. Cza­sami od­rzu­cam ludzi dla idei, która pow­stała w mo­jej głowie. Cza­sami nie wiem w którym świecie jes­tem i ja­ka jes­tem nap­rawdę.


Marzyła o tym żeby pofrunąć, żeby uciec jak najdalej stąd.. Miała już dosyć tego przereklamowanego świata..


i  nadchodzą takie wieczory, gdy słuchając muzyki szukasz sensu życia.




Choć idę dziś krętą drogą, z nis­ko spuszczoną głową,
je­dynie w kałuży deszczo­wej widząc chmur od­bi­cie,
to jed­nak na­dal wierzę, że kiedyś znajdę powód,
by pod­nieść twarz ku niebu i przej­rzę się w je­go błękicie. 


-Mówisz małolata, która nie zaznała życia..
-Tak mogę się z tym zgodzić, ale uwierz dzieci (nastolatki) też mają marzenia, a przeważnie niszczę je dorośli.
-Mówisz jestem bezczelna..
- tak ? dlatego, że mówię co mi się nie podoba, że uparcie dążę do celu 
- Jesteś niewychowana..
-O nie teraz przesadziłeś, wychowali mnie rodzice i to im zawdzięczam.♥



 Szybko się uczę, Lecz żyć ciągle nie umiem...



 "..i czekam na wiatr co rozgoni czarne myśli.."

Życie jest jedną z najtwardszą ze szkół. Nigdy nie wiesz, w której klasie jesteś, jaki masz następny egzamin i w dodatku nie możesz ściągać, bo nikt nie inny nie ma tych pytań co Ty. 

 

 Samo życie jest piękne. To ludzie sprawiają, że traci ono sens. ;x 


położyła się na podłodze, ze łzami w oczach i zaczęła się zastanawiać jak nazwać, to co aktualnie czuje.
 _______________________________________________________________
_______________________________________________
_____________________________
__________________
____
Witajcie.! ;*
Dziś przychodzę do was ze smutną notką.Nie wiem co mnie wzięło na smutne opisy, jakoś tak dla odmiany. ;] Jak zauważyliście ostatnio dodaje dużo czarno-białych zdjęć. czemu? nie wiem, uważam, że mają charakter i w pewien sposób są ładniejsze od kolorowych. ;3

Piosenka na dziś: 

I jeszcze bardzo, bardzo bym chciała wam podziękować, za 31 komentarzy w poprzedniej notce ♥. Jest to dla mnie ogromna radość, że wam się mój blog podoba. ;) ;* 

To do następnej  notki.
Pozdrawiam,Kosa.♥


21 komentarzy:

  1. Samo życie jest piękne. To ludzie sprawiają, że traci ono sens. ;x - Cudne i prawdziwe... Czasem każdego ogarnie przygnębienie, tak po prostu jest :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać twoje posty, bardzo fajnie piszesz:) Zgadzam sie z tym co piszesz.

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/christmas-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne opisy, lubię je czytać :)
    Zapytałaś mnie gdzie kupuję zakolanówki - w Primarku a czasami w galerii handlowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Zauważasz, że byłeś szczęśliwy tylko wtedy, gdy ogarnia Cię smutek."
    Jak pięknie napisane.
    Boże jak dobrze, że trafiłem na Twojego bloga, uwielbiam!


    Jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba. :)
    Z wielką przyjemnością obserwuję i czekam niecierpliwie na kolejne posty!

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    blogniepoprawnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie się czyta to co piszesz;)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się Twoje myśli ;) super zdjęcia ;)

    http://bardzobezsensownyblog.blogspot.com/?spref=fb

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie <3
    obserwuję :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna notka, a te wszystkie teksty są po prostu boskie <3
    Ty to wszystko wymyśliłaś?
    Naprawdę kocham sobie czasami poczytać takie teksty, bo dają dużo do myślenia *-*
    Co do wzajemnej obserwacji, to ja już^^
    http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle świetna notka, jesteś bardzo mądra :)
    super blog :) zapraszam do mnie :)
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś o obserwację. Ja już i czekam na ciebie. :)
    http://wiska-wiskaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne słowa. Tak mimo młodych lat wiemy czym jest cierpienie, ból i miłość.
    Podoba mi się, więc obserwuję!
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ładnie <3
    Obserwuję : agadiar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :) Piękny blog
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie to piękne :'( aż mi się ryczeć zachciało :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post!
    Bardzo ciekawy :) Ogólnie podoba mi się twój blog ;)
    http://mzmzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kreatywnie piszesz. Świetny post.
    Zapraszam do mnie.

    http://joannasztramkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne opisy ♥

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne teksty
    smutne ale dające do myślenia :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń