sobota, 9 listopada 2013

Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zacząć na nowo.

Żyjesz na pozór, na przekór, na opak, na swój sposób, na dwa tryby, na niby. Wybierasz źle, fatalnie, najgorzej, dobrze, trafnie, rzadziej najlepiej. Kochasz za mało, za późno, za wcześnie, za bardzo, za coś.



Błędy są dowodem na to, że się starasz.



Nigdy nie przestawajcie wierzyć w marzenia, nigdy nie dajcie sobie wmówić, że czegoś nie potraficie, człowiek to człowiek, jest w stanie pokonać każdy mur.



Kilka słów, które potrafią zmienić tak wiele w życiu na temat innej osoby. W jednym momencie bez wahania mógłbyś powiedzieć, że jest to osoba najbliższa osoba twemu sercu, a po kilku słowach zmienia się w kogoś zupełnie obcego. Jeden wielki krok do przodu, kilka mniejszych w tył. Tak ciężko wyjść na zero w tym wszystkim.



Noc, to taka dobra przyjaciółka, której możesz zwierzyć się ze wszystkiego, a dzień, to zwykły znajomy z którym często zmagasz się uważając, by nie powiedzieć za dużo. ♥



Od narodzin do 6 roku życia - bajka. Od 6 do 10 roku życia bajko - dramat. Dowiadujemy się, że smerfy tak naprawdę nie istnieją ani gargamel ze słynnym kotem klakierem, ani nawet gumisie, które posiadają magiczny eliksir z gumisiowych jagód. Od 10 aż do śmierci - prawdziwa szkoła przetrwania. Nie potrzeba nam żadnych szkół wojskowych. Życie, końcówka podstawówki, gimnazjum, liceum... to wystarczający trud. Pojawiają się pierwsze rany na naszych maleńkich pompach w lewych piersiach. Masa pytań, niewiadomych. Litry łez z byle powodu. Tęsknota... nienawiść, ale także i radość. Przyjaźnie, a nawet i szczęśliwe miłości. Studia. Prawdziwe, dojrzałe związki, ślub. dzieci, praca, zostanie babcią/dziadkiem, przekazywanie swoich poglądów wnukom. Tak naprawdę całe nasze życia. Od narodzin aż do śmierci to jedna wielka szkoła przetrwania, z którą połowa z nas sobie zwyczajnie nie radzi.




Opowiem Ci bajkę, bajkę o samej sobie . Wciągnę Cię w mój świat, w którym nie znajdziesz drzwi . Stąd nie ma powrotu . Zaryzykujesz .?




` nie wszystko jest takie proste jak sznurowanie butów


Aby zrozumieć ludzi, trzeba starać się zrozumieć to, czego nie mówią..



 Ile Musimy Powiedzieć W Chwili Gdy Milczymy By Nas Usłyszano?


proszę nie mów mi nic bo nic nie wiesz o tej sprawie, nie rozumiesz że to jest zwyczajnie indywidualne, tak po prostu nie porównuj twoich zdarzeń z moimi. szczęście jest takie że jesteśmy ludźmi innymi, może pragniesz mi pomóc ale nie wiesz w jaki sposób...



.. i nauczyło mnie to czegoś, co pamiętam na zawsze:
że jeśli spotka się coś ważnego w życiu, to nie oznacza,
że musisz odrzucić wszystko inne.


 Życie jest jak ulica oświetlona lampami jeżeli jedna zgaśnie zabłądzisz.



"-Na pustyni jest się trochę samotnym.
 - Równie samotnym jest się wśród ludzi."

 

Każdy z nas chciałby czasem rzucić wszystko,  oderwać się i uciec gdzieś w nieznane...


Nieszczęśliwa z radością na twarzy.



 Czasami nawet ja sama nie ogarniam swoich wyborów życiowych..



Nigdy nie waż mi się mówić co mam robić, pozwól, że sama o tym zadecyduje.
___________________________________________________________________
_________________________________________________
__________________________________
_____________________
_____
Witajcie.! ;*
Dziś za wiele się nie rozpisuję, bo czasu za bardzo nie mam, gdyż tego dnia chcę bardzo dużo zrobić być może za dużo..
Dzisiejsza notka o realiach życiowych. Myślę, że wam się spodoba. ;3

Piosenka na dziś:

Chciałabym też podziękować wam za wszystkie komentarze. ;* Dają mi dużą motywację.
To na dziś to tyle.
Do następnej notki. Kosa♥


17 komentarzy:

  1. ciekawy post pełen ważnych myśli. z przesłaniem : ) zgadzam się z tym, że błędy są dowodem naszych starań. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny post *_* jeju jesteś a prawdę świetna!
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post !
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog :) a opisy mają przesłanie nad którym warto się zastanowić :)
    Pozdrawiam :)
    http://always-be-where-you-are.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post! Fajne zdjecia wybrałas do postu!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    *Jeśli możesz to kliknij w napis SHEINSIDE u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat posta jest baardzo trafny :DDD

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. notka jest świetna, ciekawy temat i fajnie napisana. ;) pozdrawiam. ;)

    glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post mądrze piszesz :)
    dobrze-milordzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post i cytay! Może wspomnisz o moim blogu u siebie? To dla mnie bardzo ważne! Zapraszam na nowy post!
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwe, życiowe cytaty ^^
    Ile Musimy Powiedzieć W Chwili Gdy Milczymy By Nas Usłyszano?

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny masz styl pisania:)
    Zachęcam do wzajemnej obserwacji:)
    http://nolongernightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog :*
    Zaobserwujesz? : slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Polubisz ?: https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy nowy post?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/unconditionally.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam converse, ale ja poszłam w bardziej oryginalne i mam czerwone w gwiazdki. A ta nuta niezła.
    http://are-you-looking-for-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cytaty naprawdę świetne, mam ochotę zapisać sobie kilka i powiesić na tablicy korkowej. I proszę, w internecie można znaleźć sporo ciekawych i życiowych myśli.
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / będzie mi miło jeśli wpadniesz w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  16. Bo nie ma sposobu na życie.. żyć powinniśmy chwilą- Dobrą chwilą a nie z planem- Dokładnym planem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam twoje posty. Czytam zdania po trzy cztery razy, bo jestem tak zachwycony ich treścią. Po prostu uwielbiam, jesteś moją inspiracją. Chyba ze dwadzieścia cytatów sobie zapisałem. A tak na marginesie to zapraszam do mnie:
    http://bardzobezsensownyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń