niedziela, 6 października 2013

"To życie jest dla nas. Podróżą w głąb siebie i próbą sił"

Każdy człowiek ma coś wyjątkowego i niepowtarzalnego w sobie. Tylko nie każdy to odkrył.



Bądź sobą, każdy inny jest już zajęty.



Lepiej być kiepskim oryginałem niż idealną kopią.



A gdyby tak nie słuchać tego, co o nas mówią i nie dbać o to, co o nas myślą . Gdyby zaufać własnemu sercu i odbiciu w lustrze. Czy nie łatwiej byłoby żyć..?



Myślisz, że umiesz czytać? A czy kiedykolwiek odczytywałeś emocje z cudzych oczu ?
Myślisz, że umiesz słuchać ? A czy kiedykolwiek próbowałeś usłyszeć obce bicie serca ?
Myślisz, że umiesz czuć ? A czy kiedykolwiek starałeś się wyłączyć umysł i dać sercu przejąć kontrolę ?


Ona nie zna się na psychologi, a potrafi czytać z ust. Ona kocha porządek, ale w jej pokoju ciężko cokolwiek znaleźć. Ona zawsze mówi prawdę, która brzmi gorzej od kłamstwa.Ona potrafi kochać. Ona zawsze patrzy w oczy, ale nikt jej nie rozumie. Ona kocha kwiaty, ale nie umie się nimi zajmować. Ona ufa ludziom, ale często tego żałuje. Ona kocha się śmiać, lecz bardzo często płacze. Ona ucieka od przeszłości, ale często pragnie cofnąć czas. Ona nie wierzy w cuda, ale gdy spada gwiazda - myśli  życzenie. Ona tyle razy trzaskała drzwiami, ale zawsze wracała.


Mam prawo popełniać błędy i mam prawo ich później żałować lub nie żałować. Nikt jednak nie ma   prawa mnie za to oceniać, a tym bardziej krytykować.


Lubię czasem wracać do wspomnień,
śmiać się z niczego,
jeść słodycze,
słuchać muzyki
i rozmawiać najczęściej bez celu.. ;]


"Bo w tym cały sens istnienia, żaby umieć żyć bez znieczulenia.."


Bądź sobą, ponieważ pod maską chowają się tylko głupcy. Udawanie kogoś kim nie jesteś źle wpływa na  prawdziwego ciebie, a prawdziwy Ty jest ważniejszy niż ktokolwiek inny. ♥


Spójrz w lustro. Co widzisz ? Ja ci powiem co powinnaś. Powinnaś widzieć dziewczynę, przed którą świat stoi otworem , która nie boi się walczyć o swoje pragnienia  i która każdego dnia smaruje chleb marzeniami. Twoim odbiciem powinien być ktoś kto się nie poddaje, dla kogo słowa "nie da się", to tylko kwestia czasu. Uwierz, ten obraz zmarnowanego człowieka nie powinien być Tobą.


Potrzeba rogów, by utrzymać moją aureolę.



Na ogół jest szczęśliwa, bo generalnie nie ma powodów do smutku. Ale przychodzą takie dni, kiedy wkurwia ją wszystko, kiedy wraca cała jej przeszłość. Czuje się wtedy taka bezbronna, bezsilna, ma ochotę płakać. Kładzie się wtedy na łóżku zakłada słuchawki i puszcza muzykę na full. Dokładnie wsłuchuje się w każde słowo, w każde zdanie. Jest wtedy głucha na wszystko wokół, na cały ten burdel, który ją otacza. ♥



Rodzice coraz rzadziej zadają dziecku pytanie : "Co chcesz robić w życiu?"
Bo przecież nie liczy się pasja, liczą się pieniądze.



Jestem inna, bo jestem sobą. ♥


"są momenty takie że o wszystkim zapominam
co to są rzeczy ważne, zdrowie, rodzina
wszystko wtedy wokół zwalnia, stygnie i staje
jakaś dziwna siła tuli mnie i uspokaja"



 




Stop! Zatrzymaj się i rozejrzyj! Jesteś pod ostrzałem wścibskich spojrzeń!
Posłuchaj! Nie usłyszysz nic prócz przesyconych jadem komentarzy.
I oto świat do którego mimo, że nie chcesz, należysz.
Lecz odczekaj chwilę. Zamknij oczy i otwórz je ponownie. Popatrz dokładnie. Zauważ to wychylające się zza rogu szczęście.
Czy słyszysz jak Cię woła ?
Jak przebija się przez ten tłum złośliwców ?!
Śmiało ! NIE BÓJ SIĘ ! Zrób krok i zniknij z nim za rogiem, zostawiając to co złe daleko za sobą.
Zaufaj samemu sobie i podążaj przez nieznany Ci świat z dumnie podniesioną głową i ze swym szczęściem pod pachą.! ♥



__________________________________________________________________________
_____________________________________________________
_________________________________
______________
 Witajcie.! ;*
Dzisiejsza notka jest taka życiowa. Nie wiem co mnie natchnęło do jej napisania. Po prostu przyszedł mi ten pomysł rano jak wstałam ni z tego ni z owego. ;].
Liczę na to, że wam się spodoba. ;3

Dziś nie rozpisuję się za wiele, gdyż z czasem nie koniecznie. Wszystko tak na szybko. -,-. 
 Jak to mówią: 
 " Gdy się człowiek śpieszy, to się diabeł cieszy" 

No to mój diabeł ma dzisiaj niezłą radochę . ;D 

Pozdrawiam ciepło. ( przyda się na te temperatury. ;d ) 
Do następnej notki. Kosa ♥ 

11 komentarzy:

  1. Świetne opisy. Naprawdę dają wiele do myślenia. :)
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bądź sobą, każdy inny jest już zajęty." naprawdę mi się spodobał. :)
    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ . Byłoby mi miło gdybys skomentowala moje wypociny :) karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Och bardzo chciałabym się nieprzejmować tym co mówią inni , ale to jest takie trudne....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się wszystkie opisy, coraz bardziej lubię Twojego bloga ;*
    Mam takie pytnko: mogę czasem brać od Ciebie opisy? ;P
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "Lepiej być kiepskim oryginałem, niż idealną kopią" ♥ Kocham twoje opisy!
    nimi-blog.blogspot.com
    Obserwujemy?
    Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ``Myślisz, że umiesz czytać? A czy kiedykolwiek odczytywałeś emocje z cudzych oczu ?
    Myślisz, że umiesz słuchać ? A czy kiedykolwiek próbowałeś usłyszeć obce bicie serca ?
    Myślisz, że umiesz czuć ? A czy kiedykolwiek starałeś się wyłączyć umysł i dać sercu przejąć kontrolę ?,,
    Po prostu brak słów..Czy mogłabym to umieścić na moim blogu oczywiście podpisując, że to twój tekst linkiem do twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, tylko akurat ten opis nie jest mojego autorstwa, ale bardzo mi się podobał.

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe opowiadanie <333

    Klikniesz w baner SHEINSIDE?
    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje opisy ♥ I dobrane do nich obrazki .Chętnie wkleiłabym najlepszy cytat z tej notki, ale niestety nie umiem się zdecydować ;/
    Pozdrawiam ♥

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie piszesz xD

    zapraszam ;)
    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń