niedziela, 20 października 2013

I'm not perfect.!

Nie jestem doskonała, ale doskonale sobie z tym radzę.;]



Teraz. Chcę wreszcie żyć tak jak ja. Chcę żyć, być tą, którą zawsze pragnęłam być. Obudzić się, nie na chwile, nie na dwie lecz na całe życie, na teraz. Żyć teraz. Nie marnować czasu, chyba że marnować go pożytecznie, być najlepszą wersją siebie, spełniać marzenia, walczyć, sięgać wyżej i bardziej. Zacząć działać w imię szczęścia i spełnienia. ♥




"Wśród tandety lśniąc jak diament
Być zagadką, której nikt
Nie zdąży zgadnąć nim minie czas"



"Z ludźmi jest tak jak z zegarkami! Najważniejsze jest to, co mają w środku".
                                                                                  ~~Jan Brzechwa~
                                                     



Robię to co uważam za słuszne, by niczego nie żałować jak ten świat opuszczę.





Chodzę wyprostowana, z uśmiechem na twarzy. Przeciwstawiam się problemom, staram się rozwiązywać tak, by nie wadziły w moim życiu. Uśmiecham się do wspomnień, nareszcie. Jednak bywają dni, gdy zwyczajnie się zginam. Gdy nogi uginają się pod masą chwil z przeszłości, które właśnie przywędrowały do mojej głowy w formie wspomnianych wcześniej wspomnień. Mam wtedy zwyczajnie dość – znikam. Nie ma mnie wtedy dla nikogo. Zamykam się w pokoju i się poddaję. Najzwyczajniej w świecie pokonują mnie chwile słabości, które posiada chyba każdy z nas.





W życiu chodzi o to by być trochę nie możliwym :)




Ile razy zdarzyło Ci się tańczyć i śpiewać przed lustrem gdy nikt nie patrzy? Rozmawiając ze sobą w myślach mając kilka różnych zdań? Spojrzeć na zegarek, po czym spojrzeć jeszcze raz, bo nie zwróciłeś uwagi jaka była godzina? Mieć coś w ręce jednocześnie szukając tego? Powiedzieć "co" i odpowiedzieć na pytanie zanim powtórzy je pytający? Założyć koszulkę na drugą stronę, ściągnąć i znowu założyć źle? Mówić do zwierząt z nadzieją, że Cię zrozumieją? Zasnąć wtedy gdy zamierzasz nie spać i nie zasnąć gdy jesteś niesamowicie śpiący? Tak, ludzie to dziwne stworzenia.



 

Nie myśl o przeszłości, ogarnij teraźniejszość. ;] 




Na najtrudniejszych skrzyżowaniach życiowych, nie ma żadnych drogowskazów.



Kiedy in­ni ocze­kują od nas, że sta­niemy się ta­kimi ja­kimi oni chcą żebyśmy by­li, zmuszają nas do zniszcze­nia te­go kim nap­rawdę jes­teśmy. To do­syć sub­telny rodzaj mor­der­stwa. Większość kochających rodziców i krew­nych po­pełnia je z uśmie­chem na twarzy. 



 Nie jes­tem ideal­na. Nig­dy nie byłam. Nie chciałam być naj­lep­sza, tyl­ko wys­tar­czająca dla Siebie.



 


 Nie, nie jes­tem ideal­na. Po­pełniam wiele błędów i krzyw­dzę oso­by których kocham. Pys­kuję i co jeszcze mi zarzu­cisz? Mi­mo przez wszys­tkie mo­je wa­dy, do­ceniam dwa ra­zy bar­dziej człowieka i je­go oso­bowość. Zarzu­cić można mi wiele, ale nig­dy to, że po­siadam fałszy­wych przy­jaciół.. Oni są dla mnie naj­ważniej­si.. Dziękuję ♥




" Kiedy gubi nas natłok małych spraw
Kiedy potok snów w krople zmienia czas
Śpiewaj pod niebem gwiazd, nie oczekując braw
Jeśli dobrze to znasz, znasz też i mnie."




`raz nienormalna, zawsze realna mało kiedy idealna, szalona, zakręcona. Nie jestem idealna i c z tego ja nie dążę do tego. ;]



Może nie jestem idealna, mam wiele wad, ale mam charakter i jestem z tego dumna. ;3



Sorry, I'm not perfect. I'm ORIGINAL!  You have a problem with it ? 



` idę swoją drogą, nie będę zawracać, chociaż wiem, że będzie ciężko nie zamierzam wracać.! ;] 
_________________________________________________________________________
___________________________________________________
_____________________________________
______________________
_________
Witajcie ;*
Dzisiejsza notka o byciu nie idealnym. :D . Bądźmy nie idealni, wkurzające jest to jak ktoś na siłę chcę zmienić Cię na idealną osobę, lub porównując do kogoś. Nie dajmy się zmienić ! ;3 

Mam dla was niespodziankę w środę pojawi się notka specjalna. :D Dla pewnej osoby, której obiecałam. ;*. Nie będą to moje opisy, tylko..;3 A w ogóle co wam będę zdradzać w środę się dowiecie. ;D

To na dziś to tyle. ;)
Do środy. :D
Pozdrawiam, Kosa ♥

11 komentarzy:

  1. Świetny post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z toba!
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma ideałów, więc bez sensu starać się takim być, to nierealne :)
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że tą notkę powinien przeczytać każdy.
    Ludzie powinni zrozumieć, że nikt nie jest idealny i każdemu zdarza się popełniać błędy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tylko jedna idealna rzecz- Twoja notka :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog !
    bardzo ciekawy:)
    co powiesz na wzajemną obserwację ?
    http://camode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ^^

    http://hellohaaters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przepraszam, że dopiero teraz, ale to było tak. Przeczytałam kom od ciebie, dodałam twój blog w zakładki, aby przeczytać. Zapomniałam, pousuwałam zakładki, bo stare, aż w końcu dzisiaj dobry człowiek się nade mną zlitował i użyczył internetu. Tak więc przepraszam ^^
    Bardzo podobają mi się te cytaty. Sama je piszesz?
    zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna notka, ja ostatnio też zaczełam chwytać ''życie za rogi''. Staram cieszyć się z drobnych rzeczy !
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna notkaa :)) i swietny blogg

    Zapraszam do mnie :)
    + mam prośbę kilkniesz w baner voguec na moim blogu ? to dla mnie naprawdę b.ważne + obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie :)

    mogę prosić o klik w link w ostatnim poście? :*

    OdpowiedzUsuń