niedziela, 13 października 2013

Szczęśliwi czasu nie liczą.♥

Biegnij tam gdzie wolność nie ma ceny.! ;3



 Każdy ma swój wehikuł czasu. Gdy chcesz cofnąć czas - masz wspomnienia. A gdy chcesz zobaczyć przyszłość - masz marzenia.



`biegnąc za marzeniami zgubić się , we własnej bajce.



Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, ale przyjemnie wspominać.


Mająca swój styl, swoje zdanie,
mająca dystans do ludzi, rządzić sobą nie pozwala.
Wybaczam, ale nie zapominam.
Wiem czego chcę.
Błędy, które popełniam są dla mnie nauczką na przyszłość.
Kochająca tych, którzy na to sobie zasłużyli.
Jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna, wyjątkowa.
Tajemnicza i mściwa.



Nie nie stoi nam na drodze do szczęścia  nic oprócz naszych bezsensownych zachamowań, przekonania, że lepiej pozostawić wszystko w rękach losu, niż działać na własną rękę. Na drodze  nie stoi nam nic oprócz nas samych. ;]



` i wygląda na to, że mnie nie znasz. ;))



Wiesz dlaczego życie nie jest idealne ? Bo ktoś kiedyś wymyślił, że trzeba się na czymś przejechać, żeby nie popełnić błędu. Że tylko problemy pomagają stawać się silniejszym.  A ból?  Ma Cię przyzwyczaić, że w życiu nigdy nie będzie pięknie. ;]


Życie jest za krótkie by codziennie rano budzić się z pretensjami do całego świata, więc kochaj tych, którzy dobrze Cię traktują  przebacz pozostałym i uwierz, że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu.




Nieosiągalna. Nieprzewidywalna. Niepowtarzalna.! ♥




Wszystko jest prostsze niż myślisz  i jednocześnie bardziej skomplikowane, niż sobie wyobrażasz.


"Co jest najśmieszniejsze w ludziach?
  Zawsze myślą na odwrót, spieszy im się do dorosłości, a potem wzdychają za utraconym dzieciństwem. Tracą zdrowie by zdobyć pieniądze, potem tracą pieniądze by odzyskać zdrowie. Z troską myślą o przyszłości, zapominając o chwili obecnej i w ten sposób nie przeżywają ani teraźniejszości, ani przyszłości. Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają jakby nigdy nie żyli."


Szczęśliwym jest się wtedy, gdy kładziesz się jak najwcześniej spać tylko dlatego, że nie możesz się doczekać kolejnego poranka. Gdy uśmiechasz się głupio nawet do filiżanki popołudniowej herbaty. Kiedy splątane słuchawki, nie są w stanie wyprowadzić Cię z równowagi. i nie potrzebujesz zjeść tabliczki czekolady bo wystarczy Ci przelotny uśmiech jednego z obcych przechodniów. ♥




Zacznij doceniać szczegóły. Poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. Znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. Doceniaj każdą sekundę. Uwierz w siebie. Uwierz, że marzenia się spełniają. I chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie.



Myślę, że jestem głupi albo może tylko szczęśliwy. 



` jesteśmy malarzami własnego życia . od nas zależy czy nasz obraz będzie budzącym podziw arcydziełem , nieudaną reprodukcją , a może zwykłym obrazkiem namalowanym ręką dziecka i wypełnionym kolorami najprawdziwszych uczuć .`




` Bo czasem trzeba się uśmiechnąć. Tak mimo wszystko, spróbować na nowo żyć. Przestać żyć w klatce zbudowanej z mieszanki wspomnień i niespełnionych marzeń. Dać z siebie wszystko. Dla siebie i tych, którzy naszego uśmiechu są warci . ♥




 ` Pomimo cierpień i trosk tylu życie nie jest czarną kartą. Są w nim chwile tak piękne dla których żyć i umierać warto .



Tylko człowiek szalony jest w stanie osiągnąć to co niemożliwe. ^^

________________________________________________________________________
_______________________________________________________
__________________________________
________________________
_____
Hej, hej. ;D
Dzisiejszą notkę miałam dodać jutro, ale jakoś naszła mnie wena i dodaje dzisiaj. ;d.

Dzisiejszy dzień minął mi nawet przyzwoicie. Znaczy przez większość połowy dnia nic się nie działo (zamuła weekendowa :D ) do czasu, gdy nie zaczęłam oglądać bajki "Shrek2" ( ta bajka chyba nigdy mi się nie znudzi. ♥) I po obejrzeniu nie wiem dlaczego, ale chciało mi się śmiać ze wszystkiego, nawet mój wkurzający brat nie wkurzał mnie tak bardzo. Normalnie lepszego zakończenia dnia nie trzeba. ;d Jak wiecie jutro poniedziałek, większość się cieszy, bo nie idziemy do szkoły. Ale jeżeli byłby to normalny poniedziałek to wiele osób narzekałoby. Nie wiem dlaczego, ale ja lubię poniedziałek O.o Pewnie sobie teraz myślicie "O boże jaka ona dziwna" "Jak można  lubić poniedziałek ?!" itp. :D. Ale uważam, że nie taki diabeł straszny jak go malują ;) ;D

O matko, ale się rozpisałam zwykle tak się nie rozpisuję ;oo. Ale to wszystko przez mój nie uzasadniony optymizm ♥ hahaha :D

Tym pozytywnym akcentem żegnam się z wami. :D
Do następnej notki.
Kosa ♥

11 komentarzy:

  1. O matko! Ale ślicznie! świetne cytaty ! <3 Sama je piszesz? Cudowne :) Tylko co do tytuły-Bardzo ładny ale czasy Ci się trochę w nim pomieszały :P http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytaty są boskie!!! Tytuł bloga jest piękny. Ogólnie cały blog mi się podoba
    :D
    może wpadniesz i skomentujesz:
    http://life-one-direction-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne cytaty opatrzone pięknymi zdjęciami :)
    ja tam lubię poniedziałki... a już zwłaszcza te wolne ;)

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w poniedziałek, czyli dziś xD, byłam w szkole, niedawno wróciłam ;P
    "Nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie." ♥♥♥
    Jak Ty to robisz, że prawie każdy opis mnie zachwyca? ;P

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś w szkole nie byłam na szczęście . ;)
    Bosz,.. Każdy opis jest MEEEGA !!

    Dziękuję za komentarz <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, po prostu świetne + te zdjęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne cytaty! <3 Ja też lubię poniedziałki, nic w nich takiego strasznego nie ma :D

    Zapraszam do siebie -> xgreen-heartx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny cytat :) Ja osobiscie nie znosze poniedziałków :)
    cukki-cukkii.blogspot.com ZAPRASZAM DO MNIE I ZACHECAM DO OBSERWACJI I KOEMNTOWANIA NAPEWNO SIE ODWDZIECZE :)
    + obserwujemy ??? jeśli tak daj mi znac na moim blogu :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki twojej notce znowu mam pomysły na opisy :*
    Dziękuje :*
    Fajnie znać bloga o takiej samej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog, daje mi do myślenia. :)
    + zapraszam do komentowania i obserwowania
    http://dolriess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog
    świetny post
    Bardzo mi sie podoba
    Będę wpadać częściej
    + obserwuję
    http://godisinthetv666.blogspot.com/
    Liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń