poniedziałek, 30 września 2013

`.każdy ma swoje życie i swój cel do którego dąży..♥

"Potykając się można można zajść daleko, nie wolno tylko upaść i nie podnosić się ♥ " .



Naucz się być miłym dla mnie to i ja będę dla Ciebie miła.



Osiągnąć cel jest trudno jak wybierzesz ścieżkę , złą i obłudną, jednak wszystko z siebie daj, a spotka Cię raj.


Dziwisz się, że ta gwiazda, na którą patrzyłeś przez wiele lat, bo oświetlała Ci drogę, zgasła w ułamku sekundy ?
Zgasła, bo przestałeś dążyć do celu i zwątpiłeś w sukces.





Porażka podstawą przyszłego sukcesu.



Do wyznaczonego celu dąż wytrwale. Nie pytaj innych o zdanie, jeśli wiesz, że Ty masz rację.!


" Dojść można wszędzie.
Po cudzych śladach
i słowa jak błędy powtarzać.
I za cudzym cieniem bez końca gonić.
Rzucając swe myśli na wiatr.
Mnie ta gonitwa.
Nie bardzo bawi,
więc wolę to innym zostawić.
Tam gdzie nie ma już dróg
szlak przetrę swój. Do celu."


W dążeniu nie chodzi jedynie o dotarcie do celu, ale też o wszystko co napotkamy, po drodze do jej osiągnięcia.




Niech porażka Cię motywuje, a nie doprowadza do złości.



`Aby zjeść te soczys­te, czer­wo­ne cze­reśnie na czub­ku drze­wa mu­sisz przejść przez pok­rzy­wy, przed­rzeć się przez chmarę ko­marów i pow­spi­nać się od­ro­binę bo spróchniałych oka­leczających two­je ciało gałęziach. W życiu również aby osiągnąć wcześniej pos­ta­wione so­bie ce­le trze­ba po­konać wszel­kie trud­ności i wyt­rwa­le dążyć do celu. 



My ludzie nie jesteśmy bardzo ambitni. Marzenia to wielki cel, a wszyscy bez wyjątków do niego dążymy.


Nie pytaj co to życie.
Nie odpowiem.
Jednak wiem co w życiu ważne : znaleźć cel, dążyć do niego i mimo wszelkich niepowodzeń nie poddawać się.







Wiesz co jest naj­gor­sze w życiu ? gdy nie masz żad­ne­go pun­ktu od­niesienia, nie dążysz do żad­ne­go ce­lu, bo każdy ut­ra­ciłaś - żyjesz, bo żyjesz , a tak nap­rawdę sta­rasz się fun­kcjo­nować tyl­ko dla­tego , że in­ni te­go od Ciebie wymagają.


.
.wytrwałość w dążeniu do celu...- tak wartościowa cecha, którą umieją wykorzystać nieliczni.


 Nie ważne jak Cię oceniają i ile Ci szansy dają inni, dąż do swojego celu, nie bacząc na ich zdanie. Wkrótce okaże się, że jesteś zwycięzcą..życia.


Ro­zej­rzyj się, dookoła jest ty­le ważnych rzeczy. Rzeczy, których nie dos­trze­gasz żyjąc ot tak po pros­tu. Zwol­nij, pocze­kaj, usiądź, zas­tanów się, po­myśl.. Czy ta­kie życie Cię sa­tys­fak­cjo­nuje? Ta codzien­na mo­noto­nia, ru­tyna. Gdzie w tym wszys­tkim jest sens? Kiedyś miałeś cel, pa­miętasz? Tak bar­dzo zat­ra­ciłeś się w dążeniu do niego, że już na­wet nie wiesz, co nim było, po co to wszys­tko.. Pa­miętasz jeszcze te le­niwe po­ran­ki i wie­czo­ry? Nic­niero­bienie.. Czy jes­teś szczęśli­wy? Nie oszu­kuj się. To nie jest to, o czym marzyłeś. Ale wiedz, że nig­dy nie jest za późno. Nig­dy nie jest za późno żeby spoj­rzeć na świat jeszcze raz- inaczej. Żeby zacząć wszys­tko od no­wa. zacznij reali­zować siebie, swo­je pla­ny, marze­nia, prag­nienia.. Bądź szczęśli­wy, żyj pełnią życia!♥



W dążeniu do celu może przeszkodzić Ci tylko śmierć.



- Mówisz mi "bądź człowiekiem" lecz skąd mam wiedzieć co to znaczy ?
- To znaczy by mimo bolesnych upadków, mimo cierpienia, mimo upokorzeń wciąż z uśmiechem dążyć do celu.



Jeżeli nie masz marzeń, to znaczy, że nie wiesz do cze­go w życiu dążyć. Jeżeli nie wiesz do cze­go w życiu dążyć, to znaczy, że nie masz ce­lu w życiu. A jeśli nie masz ce­lu w życiu, to po co w ogóle żyjesz?


 Mówisz małola­ta, która nie zaz­nała życia..
Tak mogę się z tym zgodzić, ale uwierz dzieci (nas­to­lat­ki) też mają marze­nia, a prze­ważnie niszczą je do­rośli.
Mówisz, że jes­tem bez­czel­na...
tak? dla­tego, że mówię co mi się nie po­doba, że upar­cie dążę do ce­lu.
- Jes­teś niewycho­wana.
- O nie te­raz to już prze­sadziłeś wycho­wać wycho­wała mnie ma­ma to jej ty­le zaw­dzięczam.
- Jes­teś roz­puszczo­na.
- Nie ja na to ciężko pra­cuję. czym.? oce­nami, zacho­waniem.
Nic nie dos­taję z dar­mo.
- Masz piękny uśmiech.
- Weź cho­ciaż raz nie kłam. Ja jes­tem piękna, lecz nikt nie pot­ra­fi te­go dos­trzec...
Za­padła cisza mój rozmówca chy­ba wszys­tko zro­zumiał.!♥
__________________________________________________________________________
____________________________________________________________
__________________________________________
______________________
______
Witajcie.! ;*
Trochę długo mnie tu u was nie było. Przepraszam was. ;/   Ale  nie było czasu, weny i tak myślałam o zawieszeniu bloga, lecz jeszcze się wstrzymam z tą decyzją ;)

Dzisiejsza notka o dążeniu do celu moim zdaniem każdy człowiek powinien mieć cel w życiu. Człowiek, który nie ma celu nie istnieje. Żyje, bo żyje. Takie jest moje zdanie. Oczywiście możecie się z nim nie zgodzić. ;]

Co do dzisiejszego dnia to życzę wszystkim chłopakom wszystkiego najlepszego . ;**

I jeszcze do tych co czytam ich blogi:
Przepraszam, że mnie na nich nie było postaram się nadrobić to w najbliższym czasie. Myślę, że zrozumiecie. ;]

To na dziś to tyle.
Do następnej notki.♥

10 komentarzy:

  1. Jak ty ładnie piszesz.. !
    Mało się nie popłakałam..;33
    Wyjaśniasz mi wiele np."w dążeniu do celu może przeszkodzić ci tylko śmierć". Bezcenne. ♥
    Obserwuję i będę częściej tu zaglądać.
    http://addiction-and-friendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywujące :P

    www.fashion-utopia.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się w Twoim blogu, że zawsze na początku piszesz takie cytaty i różne głębsze teksty, myśli. To bardzo fajnie wprowadza w nastrój bloga, świetnie się czyta.
    Pozdrawiam :)

    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pytaj mnie co to życie bo ci nie odpowiem. ♥
    Dale do myślenia tez pisze cytaty :P
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biutiful opisy! Mam pytanie: sama je piszesz? Bo są świetne! Bardzo mi się podobają, nie mogę się doczekać następnych notek. Obserwuje.

    http://welcome-to-the-black-parade1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wymyślać sama. Ale szczerze mówiąc nie wszystkie są moje. ;]

      Usuń
  6. Życiowe..

    http://ginimartinicrazy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zawieszaj bloga, masz świetne opisy ;)
    Wiele osób ma jakiś cel ;P Ja np. dążę do szczupłej sylwetki ^^"
    http://complywithyourdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne opisy! ;)
    super notka ;) nie zawieszaj bloga jest super ^^
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    pozdrawiam cieplutko ;*
    jest u mnie konkurs może cię zaciekawi? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zawieszaj bloga ! :(
    Jest świetny i szkoda by było :)
    http://storybelel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń