środa, 1 maja 2013

" Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy"

On zakochany był jej radością ♥

Zawsze idź w przeciwną stronę niż wszyscy idą.

Każdy z nas swoje ścieżki ma,
wydeptane i sprawdzone od lat.

I dotrzeć tam gdzie jeszcze nikt nie dotarł ♥

Warto być zawsze tylko sobą . ♥


I udowodnię Ci, że da się namalować tęczę ołówkiem. :D



Gdyby tak zapomnieć o zasadach
co trzymają  w klatce nas. < 33


Spraw by marzenia zmieniły się  w życie rzeczywiste. <3



Żółty i Niebieski to moje ulubione kolory. dlaczego ? bo piłka do siatkówki jest właśnie w takich barwach *-*


Jestem tak szczęśliwa, że jak by moje szczęście dawało światło to by oświetliło całą planetę.


"Nigdy nie może być tak do du.py żeby było gorzej do du.py" = F.Kiepski :D


Gdy ludzie mi mówią ,że jestem pojebana lub popierdolona to w zasadzie przyjmuję to jako komplement :D


niech każdy upadek wzmacnia nas nie dzieli ♥

-Kłapołusiu - rzekł uroczyście Kubuś - Przyrzekam Ci, że ja Kubuś Puchatek odnajdę twój ogon . A na to Kłapouchy : - Dziękuję Ci Puchatku, prawdziwy z Ciebie przyjaciel  < 33


Nie mówmy o sobie źle, inni robią  to za nas. 


zależy mi na Tobie tak jak na pustej szklance po drinku ;>


 Chcę po prostu poczuć tą chwilę. ;D


Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych chwil Twojego życia wracaj do nich, gdy tylko będzie źle. ; ))


fakaj się ♥

Nie mam najnowszych gadżetów, super popularnych przyjaciół i idealnego związku. moi rodzice nie zarabiają milionów i nie są najwspanialsi na świecie, a mimo tego uśmiecham się i nie narzekam, wiesz dlaczego ? ludzie, których życie nie  rozpieszcza, a daje im w kość potrafią się cieszyć małymi rzeczami nie wymagają zbyt dużo starczy im najzwyczajniejszy uścisk od mamy, zwykły buziak od chłopaka, tania koszulka z przeceny czy drink za trzy złote wypity w towarzystwie  przyjaciółek. 


Nic co ma wielką wartość nie przychodzi łatwo. 


To co myślisz do mnie mów ;3

Nie należała do najpiękniejszych dziewczyn swojego miasta, ale znała swoją wartość.

Życie nauczyło mnie szanować to co się ma.

- Co robisz ? 
-Popełniam przestępstwo.
-Jezu. jakie?
-Zabijam komary. xdd

__________________________________________________________________________
__________________________________________________________
___________________________________
__________________
Witajcie ;*
Jest kolejna notka ;d Dziś nie będę się rozpisywać tylko życzę wam miłego czytania i zachęcam do komentowania. ;D
Pozdrawiam ;*


4 komentarze:

  1. Zaiste opisy *.* Wymyślasz je sama czy znajdujesz w internecie ?? ;) Zapraszam --> http://karmelowyshake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość wymyślam sama, ale przyznaję się też trochę znajduję w internecie ;)

      Usuń
    2. a i zapomniałam jeszcze z tekstów piosenek :D

      Usuń