sobota, 27 kwietnia 2013

spontan, szaleństwo i kupa śmiechu. :D

Ideałami będziemy później. teraz po prostu  bądźmy   prawdziwi .


Bierz z życia jak najwięcej się da,  by później nie żałować :)))


.Wreszcie wyleczyłam się z Ciebie i jestem z siebie dumna ^^


Moje serce po brzegi wypełnione uśmiechem. ;]]]

"teraz cieszy się
że wszystko czego miała mniej nie jest potrzebne jej
teraz cieszy się
że wszystko czego bała się daleko od niej jest"


Uśmiech jest moją energią na całe życie. ;D

Dziś mam tysiące  powodów aby się uśmiechać.


Najbardziej stracony dla człowieka jest dzień, w którym się nie uśmiechał.

 

I pójdę na najdroższą kawę w mieście do najpiękniejszej cukierni. będę tam siedziała taka dumna i niezależna. A potem wyjdę na te deszczowe choć ciepłe ulice włożę w uszy słuchawki i będę delektować się moim ulubionym kawałkiem oraz uśmiechać do wszystkich przechodniów. Poczuje się wolna. Naprawdę wolna. I powiem sama sobie że świat bez Ciebie też może być kolorowy...

 

.bo mnie na uśmiech zawsze stać...bo ja na przekór tym co zasmucają świat...


-jak tam ?
- pozytywnie, miło, słodko, radośnie, szczęśliwie, optymistycznie, kolorowo, czarująco, fascynująco,niesamowicie pięknie, bajecznie , doskonale, zachwycająco, najfajniej na świecie. 


Co ma być to będzie. ^^

Pomimo wszystkich przeciwności śmiać się  losowi prosto w twarz.

odnajdziemy razem życia cel. ♥


Bo trzeba się  najeść, by w sercu uczucie odnaleźć. :D < 33


Zatrzymać na zawsze najlepsze chwile z życia < 33

zbieram na psychiatrę ♥

I jeżeli nie akceptujesz mnie podczas moich głupich przypałów, to znaczy, że nie jesteś mnie wart.

-mamo ! żelazko się zjebało.
 -nie przeklinaj!  czemu się zjebało ?
-skąd mam wiedzieć, próbuję od 30 min. wyprasować bluzkę i nic zimne jest.
-a włączyłaś do prądu ?
-ooo nie zapomniałam. :D 
-Nie ma to jak pomoc mamy :D < 3 

I will not have to waste another minutes of

 Every minute is precious ;)

i nikt nie zepsuje mi mojego szczęści ;3

____________________________________________________________________
______________________________________________________
_________________________________
Witajcie ;* 
Jest kolejna notka :D 
Myślę, że będziecie zadowoleni ;) 
Jak tam mija weekend ? :D 
Wczoraj pisałam wypracowanie z polskiego z "zemsty" . masakra. Pozdrawiam moją nauczycielkę polskiego jak będzie to czytać :D 
Macie jakieś plany na majówkę ? Ja nie koniecznie, ale coś wymyślę. :D 
Pozdrawiam; *
Komentujcie ;D

1 komentarz:

  1. Fajny blog, piszesz ciekawie. Prosto się to czyta :) Zapraszam do mnie --> http://karmelowyshake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń