środa, 22 maja 2013

"Śmiej się i tańcz, niech plącze nam włosy wiatr ! " ;))

"Śmiej się i tańcz, niech plącze nam włosy wiatr
Otwórz oczy i patrz, jak dobrze to znasz"


"Moje życie jest przepełnione aż po brzegi  siatkówką < 3 " <--by. Ola ;*


"Jest taki dzień
I każdy tak ma
Że czasem jest źle
Że jakoś nie tak
A potem jest noc
I znowu jest dzień
I uwierz mi, że
Uśmiechniesz znów się"


Ludzie, którzy sprawiają na Twojej twarzy uśmiech są godni podziwu ;)


I móc spacerować po tęczy... ;)


 Takiego świata ja nie chcę  więc sobie ulepszę ;]


`Ach różową landrynką być... - zamarzyła zwykła miętówka.


`bo trzeba podjąć ryzyko by chwycić za nogi szczęście <3


`. stanąć na chmurze i poczuć się  wolnym ^.^ 

"Wiemy, że kiedyś nas tu nie będzie, więc wykorzystajmy  ten czas do końca " < -- by. Jola ;*


"Czasem zwykłe dziękuję, przepraszam i proszę wystarczy, aby dziewczyna zwróciła uwagę na chłopaka ;)" <  -- by. Jola ;*


"Niektóre rzeczy są zagadką dla nas, ale tak naprawdę całe życie kryje zagadkę, którą kiedyś rozwiążemy"  < -- by. Jola ;*



Moje serce już zwariowało psychicznie.


Nawet gdybyś dał człowiekowi wszystkie wspaniałości świata nic mu nie pomoże, jeśli  nie ma przyjaciela, któremu mógłby o tym powiedzieć.


Z moim psem  się lepiej dogadasz niż z niektórymi ludźmi. ;D


Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko te z których za szybko rezygnujemy.


Są ludzie, których nie zamieniłabym na porsche, są z nimi takie wspomnienia, że gdyby przeliczyć je  na złotówki to byś się nie wypłacił .






Zdjęcia są najlepszym wehikułem czasu dla twoich myśli.


"Oprócz błękitnego nieba
   nic mi dzisiaj nie potrzeba ;)"


 Bo ona jest inna, ale to nie znaczy, że gorsza. ;]


"To życie to tylko kilka chwil
  i mija w mgnieniu oka"



 `. Chodź ze mną, chociaż zupełnie nie wiem dokąd.


śmieję się z byle czego, a ludzie proszą mnie o numer mojego dilera ^^


Życie jest trudne, ale w nim zawsze znajdą się ludzie, dzięki którym ono staje się łatwiejsze <3


Są takie osoby, z którymi jedna spędzona chwila sprawia więcej radości, niż dziesięć z innymi ;**

_____________________________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________
________________________

Witajcie ! ;*


Jest kolejna notka ;)))
Myślę, że wam się spodoba. Ostatnio w ogóle nie mam weny więc dodaję stare opisy ewentualnie z tekstów piosenek ;33

Czujecie już zbliżające się wakacje ? :D Ja już się nie mogę doczekać, choć nigdzie nie wyjeżdżam to w domu też może być fajnie ;D A wy macie jakieś plany ? :D

Pozdrawiam ;)
Do następnej notki ;)
Kosa ;* 



1 komentarz:

  1. Fajny blog, fajne opisy *.* Zapraszam do mnie --> http://yull-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń