sobota, 11 maja 2013

Dzienna dawka optymizmu ;)))

Rób to co Cię uszczęśliwia, bądź z kimś kto sprawia, że się uśmiechasz, śmiej się tyle ile oddychasz i kochaj tak długo jak żyjesz.


"Serce to nie serce to tylko kawał mięsa" < 33

`kazała mu być cicho, a on chciał jej tylko powiedzieć, że ja kocha ♥


Niech porwie nas muzyka płynąca z naszych serc < 3

Nie waż się uciekać z raju za jednym aniołem.


Uwielbiam ich za śmianie się  na całe miasto, za te wszystkie przypały i za to , że zawsze są ze mną, w tych złych jak ich dobrych momentach ;**


Bo z przyjaciółmi nawet kupowanie bułek jest zaskakującym przeżyciem ;D


Każda chwila jest dobra by zmienić coś w swoim życiu. ;)


Nie ma porażek. Są tylko doświadczenia.

`.bo tylko dziecko potrafi wbić patyk w ziemię
  nadać mu imię i pokochać.


Bo ja lubię  patrzeć na świat przez różowe okulary. :D


Chyba jestem Bobem Budowniczym. dlaczego? bo zawsze daję radę ;D

Chcę smakować świat ustami wariata.! ;D < 3


Wykorzystaj każdy dzień do końca, bo nigdy nie wiesz, który okaże się tym ostatnim.


Always  remember Who You are .

Uwielbiam zachody słońca. ^^ < 33 A jeszcze bardziej je kocham jak Ty siedzisz obok. ;*

No i w końcu od pewnego słońca wschodu. Uśmiechasz się i mówisz Don't worry by happy i do przodu ;]

Optymiści po prostu nie dopuszczają do siebie  czarnych myśli. Oni je kolorują. czym ?Mają magiczną kredkę jaką jest uśmiech. ;)

 Porażka daje możliwość rozpoczęcia na nowo w sposób lepiej przemyślany.- by. Ola. W ;*
_____________________________________________________________
_______________________________________________
_______________________________
______________
Witajcie ;) Dawno mnie tu nie było ;) Ale wiecie jak to jest koniec roku i poprawianie ocen ;D Ta notka wprawdzie do najdłuższych nie należy,ale jest pisana taka na szybko ;]

Dzisiejsza notka taka optymistyczna,;)  Gdyż kiedyś chodziła z taką wesołą optymistką do klasy i to ona mnie zainspirowała do tego by być optymistką, bo kiedyś jakoś mi to nie wychodziło, ale mimo wszystko dziękuje jej ;* Wprawdzie nie chodzę z nią już do klasy,ale myślę , że ona pamięta o mnie i o tych wszystkich spędzonych razem chwilach <3 Dlatego chciałabym zadedykować jej tę notkę ;**

A ten ostatni opis jest napisany przez moją inną koleżankę, gdyż wczoraj miałam taki mały wypadek i mnie mnoga bolała i nie mogłam być na dzisiejszym treningu siatkówki ;/ Wiec, ona na pisała dla mnie ten opis i postanowiłam go opublikować. ;) Dziękuję jej za to ;*

No to chyba na dzisiaj tyle, nie obiecuję wam, na razie, że będę częściej notki dodawać, bo poprawianie ocen i wgl. Ale jak już się popoprawiam z tymi ocenami to będę dodawać częściej ;)

Pozdrawiam ;* Kosa < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz