poniedziałek, 3 czerwca 2013

Żyj i szalej nie pytaj co dalej ! ;))

" Do przodu biegnie czas nie ubłaganie, a ja razem z nim "


Nie pozwól by z oczu znikną ci cel. ;]


"Od ludzi słyszał, że żyję się raz,
  ale on sam nie wie jak "


Pamiętaj ! żałuj tylko tego czego nie zrobiłeś ! ;)


`. taka byłam, taka jestem i taka będę.



"Szczęście jest wszędzie, kto umie szukać ten je znajdzie. < -- by. Jola ;**



W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca.


 `. Kiedy pojawia się przyjaciel samotność znika. Wtedy słowo wspólnota nabiera nowego znaczenia. Porusza sercu  coś co dotąd było nie znane. Bez tego życie nie byłoby pełne.


Czasem serce wybierze mylną drogę, nie chce słuchać rozumu. Wtedy właśnie rodzi  sie bolesna miłość, miłość niemożliwa.



Przyjaciel to ktoś kto zna melodię Twojego serca. Pomoże Ci  ją zaśpiewać kiedy zabraknie Ci słów. ;**


"Szukamy błędów, przewidujemy najgorsze, że nie dojdziemy do happy endu,
A to dopiero początek, tyle przed nami,
Po co się pytać na starcie,
Co będzie z nami?"


I na łące kwiatów wydeptać ścieżkę szczęścia.


..bo najpiękniej jest wtedy, gdy pachnie szczęściem ;))


`.kocham to życie
  kiedy ma styl
  kiedy nie nudzi
  mnie żadna z chwil <33



Czasem  trzeba po prostu wywrócić wszystko do góry nogami. ;]



To, że czasem upadam nie znaczy, że nie mam siły iść dalej.



Kochaj życie, dwa razy się nie umiera ;))


Mam takie miejsce gdzie ukrywam czterolistne gwiazdy :D



Ukłon w stronę ludzi, dzięki którym świat da się lubić.



Wykorzystaj te chwile bo są jak motyle - odlecą..



Cokolwiek by się działo udawaj, że tak miało być ;D


Kolejny dzień przynosi nowe szanse ;))



Trzeba by stracić by to docenić, żeby odzyskać trzeba to zmienić


Inna ? Inna niż Inni ? jaka jestem wiedzą Ci  co powinni ;*

________________________________________________________________
__________________________________________
_______________________
_________
Witajcie ! ;*
W końcu zebrałam się i dodałam notkę pewnie jeszcze szybko bym się nie zebrała, ale pewne osoby mocno nalegały. xd
Myślę, że wybaczycie mi tą nie obecność ;))
Pozdrawiam Kosa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz