poniedziałek, 10 marca 2014

"W moich oczach wciąż kwitnie nadzeieja.."

Wiem, że jestem człowiekiem trudnym, ale jeżeli można w ogóle mówić o pozytywnych stronach mojego charakteru - jest to chyba wierność, której umiem dokazać ludziom, jeśli ich kocham i lubię.

Wystarczy uwierzyć w siebie.
Wiara potrafi wspiąć nas ponad chmury tam, gdzie widzimy wszystko z innego punktu widzenia.

Ryzyko?
Zawsze się opłaca. Być może poniesiemy klęskę, ale lepsze to niż poddanie się i nie zrobienie niczego. Więc działaj! Nie czekaj na dobre rady, bo mogą nie nadejść. Chcesz do końca życia żałować, że nic nie zrobiłeś? Czy chcesz cieszyć się, że próbowałeś?

By polubić siebie trzeba uwierzyć w swoją wartość.


 Nie doszukuj się we mnie ideału. Jestem tylko uczącą się życia dziewczynką, która nie może zasnąć bez swego pluszowego misia.Wciąż próbuję zasmakować tego, co niemożliwe, chociaż nie zdążyłam jeszcze dogłębnie poznać codzienności.

Chcę być chora i słońcem zarażać, nieść wirus uśmiechu, rozsiewać bakterie ciepła i bliskości, przenosić wiarę i pewność siebie..

Są rzeczy bez których nie mogłabym istnieć,
Są i tacy ludzie.
Ale oni przychodzą i odchodzą,
Czasem zostawiają miłe wspomnienia,
Czasem wbijają nóż w plecy,
Grunt to nie poddawać się,
Nie załamywać.
Być sobą nawet kiedy inni chcą Cię zmienić,
Po to by pokazać,
Że Ty jesteś tak wartościowy jak inni,
Choć nikt już w Ciebie nie wierzy,
Ty uwierz w siebie.
I pokaż jak bardzo mylił się, ten,
Który uważał, że jesteś nikim.
Masz jedno życie i przeżyj je tak jak sobie wymarzyłeś,
Bo drugiego już nie dostaniesz na tej ziemi,
Dlatego dąż do spełniania marzeń,
Pokaż samemu sobie,
Że jesteś w stanie zyskać to,
Czego naprawdę pragniesz...

Żeby uwierzyć w siebie niektórym potrzeba lekkiego makijażu, a innym kilku lat ciężkiej pracy z samym sobą..


 Nie znasz mnie. Mój świat zaczyna się dopiero, gdy zamknę oczy i przyłożę głowę do poduszki. Tylko tam jestem tak naprawdę sobą.

Jeśli upadłeś, znajdź w sobie siłę i podnieś się jak najszybciej.
Nie pozwól odczuć satysfakcji ludziom, którzy tylko czekali aż się potkniesz.

Włóż w to duszę. W to co wierzysz. W to czemu oddajesz siebie, swoje serce. Jeśli wierzysz zwyciężysz, ale jeśli się poddasz dalej  będziesz tchórzem.Uwierz w siebie. To Ty masz najwięcej możliwości. To Twoje życie, to Ty nim rządzisz. Żyj i zwyciężaj! Dąż do tego o czym marzysz, do tego czego pragniesz. Wiem, że dasz radę, wierzę w Ciebie. Wiara to potęga, to siła, która pozwala Tobie iść bez względu  na to jaki masz kolor skóry i skąd pochodzisz. Osiągniesz to, czego tak bardzo pragniesz, pokonasz wszystkie przeszkody. Wygrasz. Będziesz mistrzem. Zwyciężaj!

`bo nawet dzisiaj nie udaję kogoś innego, jestem sobą i tym samym powoduję, że inni stają się kimś o kim dawno zapomnieli, że byli..

Gdy jesteś na skraju wytrzymałości,
Zaśmiej mi się w twarz,
rozejrzyj się dookoła i spójrz jakich ludzi wokół siebie masz,
każdego dnia rządź się prawem i krzycz - To Ty zbudujesz ten świat!

nie zniechęcaj się jednym upadkiem, za dużo możesz stracić.

Nie jestem optymistką patrzącą na tęczę i cieszącą się z tego, że na końcu odnajdę garnuszek złota, nie jestem też pesymistką dla której owe zjawisko na niebie jest wyblakłe. Nie jestem też realistką chcąc coś budować z tego maleńkiego promyka. jestem po prostu sobą, trochę pokręconą, żałosną, za razem silną i słabszą od każdego z was osobą.

Spójrz, ten świat czeka na Ciebie. On czeka na nas, musimy tylko uwierzyć w siebie.
Jestem sobą cóż większość tego nie docenia.
Mam wrażenie, że mam wartość tylko jako etykietka.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________
__________________________
____________
Witajcie. ;*
Czujecie wiosnę ? Pewnie tak inaczej się nie da. :) Słonko i od razu człowiek ma humor lepszy. ;). Z tego powodu też notka optymistyczna. :) Życzę miłego czytania. :)



"Wiosna - cieplejszy wieje wiatr
Wiosna - znów nam ubyło lat,
Wiosna, wiosna w koło, rozkwitły bzy."
 

  Chciałabym wam jeszcze bardzo podziękować za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem. Bardzo mnie one motywują do dalszego pisania. Bardzo dziękuję za to. ♥

Piosenka:
To do następnej notki.
Pozdrawiam, Kosa. <3

13 komentarzy:

  1. Twoje posty sa genialne, dodaje mi to ochote do zycia. No wiosna juz jest. Haha :*

    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy uwierzyć siebie - banalne słowa , ale jak prawdziwe < 3

    Poklikasz w banery ? Odwdzięczę się : *
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawde swietny post :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to napisałaś! :D
    Nooo ja czuje wiosnę u mnie dziś 15 stopni! c: Jednak obawiam się, że na Wielkanoc śnieg może nas zaskoczyć :/
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje ci bardzo za wizyte i mily komentarz .*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie wolno się poddać! :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czuję już od dłuższego czasu tę wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz słodkiego bloga *.*

    zapraszam do mnie na konkurs do wygrania rzeczy z empika
    http://pequena-a-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy twój post jest wspaniały, więc znowu się powtórzę. Uwielbiam twoje posty!

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, świetne opisy !! :)

    http://damage-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie piszesz ! Cenie ludzi którzy dziela Sie przemysleniami z innymi ;)
    Pozdrawiam

    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń