wtorek, 25 marca 2014

"Bo serce mam ze szkła i jak nic w każdej z chwil może zmienić się w pył."

Tak wiele ludzi uważa, że mnie zna. A tak naprawdę jest ich tylko kilkoro.

Czasami naprawdę chciałoby się wierzyć, że jutro może być lepsze..czasami po prostu tak nie można.

"Plastikowy, próżny świat
Wciąż zabiera życie nam.
A naprawdę nie jest wart
Ani jednej chwili."

Kiedy przyjaciel dostawał, cząstkę jej serca. Prawdziwi  przyjaciele docenili to,a fałszywi bawili się jej uczuciami i olewali fakt, że próbowała się przed nimi otworzyć.

 


 Fałszy­wy przy­jaciel za dnia jest jak twój cień. Chodzi za tobą, wspiera cię i słucha twoich zwie­rzeń... W no­cy zaś nie ma go przy to­bie bo jest zajęty opo­wiada­niem two­jego życia in­nym, wy­myśla­niem o to­bie plo­tek. Później jest jak ja­dowi­ty wąż, okręca się wokół ciebie i nie da­je ci od­dychać, a swoim ja­dem za­bija cię od wewnątrz... Po­woli umierasz... 

"Niech się niebo, nie kojarzy tylko z deszczem"

Są ludzie, którzy tylko czekają aż potknie nam się noga, by zaraz potem zmieszać nas z błotem,  oczernić i poczuć fałszywe współczucie..

Wiesz czasem bywa tak, że sam naprawdę nie wiesz dokąd zmierza twój świat.


Cza­sem war­to przejść się brze­giem włas­ne­go życia
uchy­lić drzwi duszy
by mogło wkraść się słońce
wsłuchać się w szum serca
przy­siąść na pias­ku wspomnień
by zro­zumieć przypływy smut­ku
i po­godzić się z odpływem nies­pełnionych nadziei. 

"Tu trzeba się na przekór śmiać."

Kończy się twój czas, pozostajesz bez szans.
Pytań brak, jesteś sobą lub kogoś grasz.

Przyjaciel nigdy nie zaszantażuje cię słowami "ja ci pomagałem"

 Ty możesz mieć o mnie swoje zdanie, a ja mam prawo mieć je w dupie. ;)

A teraz mijam z pogardą tych wszystkich fałszywych ludzi, którzy byli  kiedyś "blisko"

Lepiej jest mieć wroga, który cię otwarcie nienawidzi,a niżeli fałszywego przyjaciela, który uśmiechając się do Ciebie knuje jak zamienić Twoje życie w piekło.

Jeśli chcesz tęczy, nie narzekaj na deszcz. :)

Prosisz-
Nie proś, nie dadzą
Krzyczysz-
Nie krzycz, nie usłyszą
Nie proś o pomoc,
nie podadzą ręki
Upadniesz-
dobiją słowami, pogrążą w rozpaczy
Nie pomogą wstać
Choćbyś umierał
Wczoraj, tak dziś
Wciąż ci sami, zakłamani
To samo okrutne szydzenie
Ci sami
Fałszywi przyjaciele...
____________________________________________________________________
______________________________________________________
______________________________
__________
Witajcie. ;*
i mamy kolejną notkę. :). Staram je się pisać regularnie i na razie jakoś mniej więcej wychodzi. :D. Czy wy też lubicie spacerować? Ja po prostu kocham. ♥ Nie ważne czy sama czy z kimś. ;) Dobrze, nie zanudzam. już was :D Miłego czytania. ;*

Piosenka:
 Do następnej notki.
Pozdrawiam, Kosa. ♥



10 komentarzy:

  1. Przepiękne cytaty ♥♥
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cytaty które dodajesz, wpadam tu co pewien czas i zapisuję wszystkie które mi się spodobają, mam ich już bardzo dużo *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju :* Kocham te cytaty, to taki kop w dupę. Kocham po prostu ten blog, aż chce się dawać, chociaż nie wszystkie są wesołe, ale mają lekcję.
    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre zdjęcia! ;^

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję Cię, wejdź do mnie http://loafers-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu ślicznie ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + możesz w komentarzu zadawać mi pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje post są zawsze takie prawdziwe i dające nadzieję. Czekam na kolejny!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/beating-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! A cytaty jeszcze lepsze :)
    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń