wtorek, 18 marca 2014

Spójrz przed siebie, złam zasady.

Nie potrzebuję wskazówek na drodze życia, potrzebuję kogoś kto mimo mojego błędu zawsze będzie przy mnie. ;]

Ludzie są słabi by zrealizować swoje marzenia, ale zawsze znajdą siłę na to,  by zabrać je innym.

Wkurzają mnie ludzie, którzy mówią mi jaka jestem, co ja robię, jaka nie jestem. To nie ich sprawa, niech zajmą się swoim życiem, co ich obchodzi moje? Jestem jaka jestem i cieszę się z tego. :)

"Trzeba żyć bez względu na to, ile razy runęło niebo."

Pamiętasz te czasy, gdy szczytem marzeń było zostanie na dworze po ciemku? Gdy wyjazd do innego miasta z rodzicami wydawał się czymś w rodzaju podróży życia? Gdy całym Twoim światem było jedno szare blokowisko? Gdy jednym zmartwieniem było to, czy lecą dzisiaj Smerfy? Czasem chciałabym wrócić do tych beztroskich chwil, złapać  łopatkę w rękę, pobiec do piaskownicy i nie przejmować się absolutnie niczym budując cudowny zamek z piasku. Ale przecież teraz też jest wiele wspaniałych chwil, dla których warto żyć..

Miej odwagę uwierzyć w siebie i działać..wstań i walcz!
Twój wróg tylko czeka na to żebyś się poddał..nie daj mu tej satysfakcji!

Niektórych ludzi bardziej nie mogę zrozumieć niż matematyki. :)

Może i jestem cholernie trudną osobą,ale dobrze mi z tym, ponieważ to co łatwiejsze jest bez smaku wyrazu i znaczenia.


Mówią, że jestem silna. Wiesz dlaczego? Bo potrafię iść ulicą dużego miasta, rozpłakać się, siąść na dużym kamieniu, zebrać myśli, pokłócić się sama ze sobą i iść dalej. Z podniesioną głową walczyć o każdą dobrą minutę życia. Choć z oczu dalej płyną mi łzy. One nie zawsze są objawem słabości.

Jeśli ktoś nie ma nic ciekawego  do powiedzenia o sobie, mówi o innych.

Coraz częściej przenoszę się do świata stworzonego przeze mnie w mojej głowie. ;) 

I tylko zamykając
oczy jestem
tam, gdzie nikogo
jeszcze nie było, tam
gdzie zaczynają się
moje sny, tam
gdzie mogę być,
tylko sobą.


 Każdego ranka, gdy otwierasz oczy rozpoczynasz wędrówkę w nowy dzień, który niewiadomą jest. Droga życia z wielu zakrętów składa się, a każdy z nich tajemnicą jest. Musisz podejmować decyzje, w którym kierunku chcesz iść. Nieraz trzeba losowi na przecie wyjść i pomóc szczęściu w życie wkroczyć.

"Byłoby najlepiej dla mnie, motylem zostać
Rozłożyć skrzydła i zniknąć w przestworzach.."

Możesz..robić co chcesz!
Możesz..być kim chcesz!
Możesz..żyć jak chcesz!

Najważniejsze to- być sobą pomimo presji ze strony innych..




Nad­szedł czas na zmiany. Duże zmiany. Przy­naj­mniej dla mnie, głównie o to chodzi. Zaczy­nam się du­sić w tej codzien­nej mo­noto­nii, ru­tynie. Nie o to chodziło. W ta­ki sposób nig­dy nie będę szczęśli­wa. Oczyszczam swo­je życie. Zaczy­nam wszys­tko od ze­ra. Pra­wie. Wyrzu­cam z mo­jego życia kil­ka osób. Od dzi­siaj dla mnie nie is­tnieje­cie. Tak pos­ta­nowiłam i tak będzie. Mam te­go wszys­tkiego do­syć.. Musze od­na­leźć swo­je praw­dzi­we „ja”, uk­ry­te gdzieś tam głębo­ko. Ko­niec z przej­mo­waniem się in­ny­mi. Od dzi­siaj jes­tem TYL­KO sobą, nie kimś kim chce­cie żebym była. Muszę podjąć kil­ka ważnych de­cyz­ji, na pew­no nie będzie to łat­we, ale po­radzę so­bie. Wierzę w to, wierzę w swój hap­py end. Je­dyne co się nie zmieni, to mo­je uczu­cie do Ciebie. My, nasz związek. Tyl­ko to jest w porządku. Spra­wiasz, że za­pomi­nam o wszys­tkich prob­le­mach, dziękuję. Od dzi­siaj nie przej­muję się jut­rem. Dzi­siaj to dzi­siaj. A co będzie jut­ro- okaże się jut­ro. Czas- ten niepo­kona­ny, niep­rześcig­niony. Nig­dy nie wiado­mo, kiedy przyj­dzie na Nas. Życie jest jak wal­ka z cza­sem. Mało ko­mu uda­je się ja wyg­rać, niewielu z Nas schodzi z rin­gu z uniesiony­mi w górę ręko­ma. Dla­tego wszys­tko, co chcę zro­bić jut­ro, zro­bię dzi­siaj. Może kiedyś uda mi się go wyp­rzedzić, po to, żeby umierając czuć z te­go ra­dość, nie mieć nic do zro­bienia na tym świecie. Chcę spełnić marze­nia, chcę być kimś!
_________________________________________________________________________
____________________________________________________________
_______________________________________________
_________________________
Witajcie! ;* 
 To już 51 notka z kolei. Jej, nie sądziłam, że będę w stanie tak dużo napisać, a to jeszcze nie koniec. ;). Wiecie ostatnio usłyszałam od koleżanki słowa  "Ty to zawsze jesteś inna od reszty." Po usłyszeniu tych słów byłam dumna z siebie, że udaje mi się być sobą i mieć swoje zdanie jeszcze w tym świecie. :).

Piosenka: 
To do następnej notki.
Pozdrawiam, Kosa. ♥

14 komentarzy:

  1. naprawdę świetna notka ;))

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana naprawdę świetna notka powiem ci ,że dała mi motywacji bardzo ci za to dziękuję.

    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa notka + lubie ta piosenke ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Odnalazłam w tym w pisie po części swoje własne odczucia, kochana powodzenia w zmianach, w dążeniu do własnego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane
    Dajesz motywacje!
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju cudowne opisy ! I te zdjęcia ♥
    + fajna piosenka :D

    wzajemna obserwacja?
    http://damage-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne opisy! ;)

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fu, smerfów nigdy nienawidziłam, chyba najbardziej irytująca kreskówka z mojego dzieciństwa.
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Słowa... bezcenne :) Ja smerfy lubiłam xd
    Pozdrawiam,
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bycie sobą jest najważniejsze, nie warto udawać kogoś kim się jest i być normalnym :)
    alexshia-a.blogspot.com | xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, mądry, przecudowny post!

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z Tobą! Bądź sobą mimo wszystko!

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie jak zwykle, zachwyca mnie każde słowo, pięknie piszesz, choć mowię to już 10000 raz. :))

    Chciałam Cię poinformować o zmienie adresu, z koffam-zelki, na http://monlly-blog.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń