niedziela, 15 września 2013

"To tylko parę chwil, a może życie całe"

Kiedyś stąd ucieknę. Nie dlatego, że tutaj jest mi źle, lecz dlatego, że gdzie indziej może być mi  lepiej.




"Czasem trzeba z życia zniknąć, żeby żyć.
  Czasem w siebie głąb przeniknąć, żeby żyć.
  by na nowo dostrzec co się ma,
   życie przecież taką krótką chwilę trwa." ♥



Doszłam do wniosku, że najlepiej rozmawiać sama za sobą.Przynajmniej masz pewność, że ten do kogo mówisz Cię rozumie. ;]



To jest moje życie, mój czas, moja walka  i marzenia, koniec pierdolenia krótko i na temat. ♥



Pamiętaj nigdy nie możesz poddawać się w połowie drogi. Jeśli już zaczęłaś coś robić, skończ to. Niezależnie z jakim skutkiem, czy efektem. Podjęłaś się jakiegoś zadania to doprowadź je do końca. Nie rezygnuj i nie mów, że nie warto. Nie odpuszczaj, gdy wiesz, że możesz nie wygrać. Nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady. Nabierz powietrza w płuca i brnij do przodu. Stań oko w oko z własnymi słabościami. Później uderz i tym samym rozpocznij walkę. A następnie ją wygraj, bo stać Cię na to.



-Co to nadzieja ?
- Nadzieja...Nadzieja jest wtedy, kiedy szukasz bursztynu w piaskownicy.
- Ale w piaskownicy nie ma bursztynów.
- No właśnie. Ale mimo wszystko wciąż uparcie szukasz, choć wiesz, że szansa, aby jakikolwiek znaleźć jest minimalna. To jest właśnie nadzieja. ;]



słuchasz po raz setny jakiejś melodii i nagle stwierdzasz, że jest piękna. <3



Życie nasze składa się z krótkich momentów cudownych chwil  czy przykrych incydentów. Niczego nie przegapię wszystkie je łapie.



Życie ludzie - paczką kredek. Raz kolorowe,a raz czarne, raz ostre, a raz tępe, raz długie, a raz krótkie, raz proste, a raz połamane...To nie ważne. Ważne jest to jaki obraz nimi namalujesz..;]




Te czasy, gdy przejście na drugą stronę ulicy bez wiedzy mamy było przestępstwem, a posiadanie "grześka mega" powodem do uśmiechu. ;) ♥



W życiu nie ma prób od razu zaczyna się od przedstawienia. ;3 



"Wiele ludzi biega po to, aby zobaczyć, kto jest najlepszy. Ja ścigam się po to, aby zobaczyć , kto ma najwięcej odwagi"
                                                                         ~~Steve  Prefontaine~~~




Każdy marnuje swoje życie na swój własny sposób.




"Nie, bo tu nie ma nieba
Jest prześwit między wieżowcami
No, a serce to nie serce
To tylko kawał mięsa
No a życie... jakie życie?
Poprzerywana linia na dłoniach.
A Bóg? nie ma Boga.
Są tylko krzyże przy drogach"



dobre momenty jak fotografie zbieram w swej głowie jak w starej szafie ♥



 "Wiesz, lubię wieczory
Lubię się schować na jakiś czas
I jakoś tak, nienaturalnie
Trochę przesadnie, pobyć sam
Wejść na drzewo i patrzeć w niebo"




Uśmiech to magia. Powstaje z niczego, a potrafi zdziałać cuda. ;]


"Podzielił nas czas na wrogów i przyjaciół"


_________________________________________________________________
_____________________________________________________
_______________________________
____________
Witajcie.! ;*
Trochę was  zaniedbałam, bo przez 2 tygodnie żadnej notki nie było. Ale jak wiecie zaczęła się szkoła i chciałam dobrze rozpocząć ten rok szkolny, więc na bloga czasu nie było. ;d.

Nie chce mi się dziś za bardzo rozpisywać, bo jestem chora i nie mam głowy do myślenia za bardzo. ;// ;3

Do następnej notki. ;)
Pozdrawiam. Kosa ♥

10 komentarzy:

  1. Ciekawie tu ;). Widzę, że masz bloga w formie pamiętnika takiego, mam nadzieję, że blog się rozwinie :3. Postaram się tutaj wpadać, bo blog nawet okej ;) Jedynie co to tło bym zmieniła, ale oczywiście to tylko moje zdanie , hehe ;) Styl pisania i nagłówek masz fjny :3. Pozdrawiam i trzymaj się ;)
    choocolatelove.blogpspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia! :-D Interesujący blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, a notka bardzo interesująca. ;)
    + obserwuję, byłabym wdzięczna gdybyś zrobiła u mnie to samo. ;3 --> glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle opisy sa cudowne po prostu. Jesteś dla mnie inspiracją, uwielbiam tu zagladać. ;3 tylko mam jedną uwagę może zmieniłabyś tło bo ciężo się czyta jak pod spodem są te wzorki xd
    huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "W życiu nie ma prób od razu zaczyna się od przedstawienia." - zgadzam się z tym! Każdy ruch wpływa na nasze życie, tego nie można wymazać. I dlatego to nie próba, lecz przedstawienie.
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzięłam sb jeden opis ;P
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia i świetne opisy. Takie życiowe, po prostu świetne. Sama prawda. Można sobie wziąć jeden?
    music-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Fajny blog! Zdjęcia i opisy są ciekawe. ;)

    Zapraszam Cię do mnie, gdzie udzielam porad jak za małe pieniądze ubrać się jak gwiazda.
    Aktualnie trwa konkurs: http://jak-gwiazda.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-sashka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia ładne, opisy też, wszystko poukładane i zgrabnie się czyta :D

    Zapraszam do mnie :)
    http://myconcepter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń