sobota, 8 czerwca 2013

Patrz na świat optymistycznie !

 " W szafie głupoty zamykaj idiotów, niech przestaną być przyczyną kłopotów" ;D


  Muzyka to naprawdę mocny narkotyk. ;d


Daj dziecku cukierka,  a powie jak bardzo jest szczęśliwy. Daj dorosłemu cukierka a zapyta czemu tylko jeden.


Rozdział się kończy , ale historia się dopiero się zaczyna.



Ciesz się w życiu drobiazgami, bo któregoś dnia  możesz spojrzeć za siebie i zobaczyć, że  były to rzeczy wielkie.



Czego chcieć więcej oprócz tego co mam ? 



Życie może i jest okrutne , ale gdyby zawsze było szczęście nie docenialibyśmy jego piękna



to nasze życie, które sami układamy
to te momenty, przeplatane marzeniami ♥








 Na początku swojego życia załóż wygodne buty by się nie przewrócić na pierwszym lepszy kamieniu ;)



Nie ważnie kim jesteś ważne co masz w sercu.



Trzeba coraz wyżej mierzyć, nie przestań w siebie wierzyć.


Nie jestem ideałem nie próbuję nim być, ale nikt nie będzie mówił mi jak i gdzie iść.



Potrzebuję Cię do życia jak Bolek i Lolek jak Fredka Jeremiasza  i jak Shrek Osła <3



Każdy człowiek ma takie miejsce, w które chce wrócić zawsze.



Z małych rzeczy czerp dużą radość ;)


Przegrać , po to by inni wygrali , to czasem więcej niż wygrać.





Nie narzekaj , że masz pod górkę jeśli zmierzasz na szczyt. ;))



Bo ja patrzę na świat jakbym patrzyła ostatni raz.!

_________________________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________
_________________________________
Witajcie ;*
Jest kolejna notka ;D Liczę na to, że wam się spodoba ;)
Dziękuję wam za 1000 wejść, czyli jeszcze ktoś czyta tego bloga ;D

"Jeszcze się nie nauczyłaś, że w życiu uczymy się wielu nie potrzebnych rzeczy" < -- te słowa dzisiaj wypowiedziała moja pani od wf'u powiem wam, że zaskoczyła mnie tymi słowami. Nie spodziewałam się takich słów po niej. ;))) Ale te słowa dały mi dużą inspirację i za to jej dziękuję ;)

A tak wgl. jak zauważyliście zmieniłam  nazwę bloga jak wam się podoba ?

Pozdrawiam ;) Do następnej notki < 3






2 komentarze:

  1. Yyy, miało być : I ♥ skarpety... :D
    Nie no, Kosa kosisz swoim blogiem i tymi opisami.
    Współczuję tym, którzy NIE czytają twojego bloga, muszą mieć bardzo szare życie;/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z poprzednim komentarzem NEVER LOSE HOPE (cytuje)
    czekamy na więcej ;)) :**

    OdpowiedzUsuń