piątek, 19 kwietnia 2013

"Never Lose Hope" - "Nigdy nie trać nadziei"

Rozpierdalasz mnie swoimi oczami <3


Zabierz mnie tam gdzie niebo jest zawsze niebieskie <3  ;D


Gonię marzenia i wierzę w to,że kiedyś się spełnią .! ;**


Życie jest za krótkie na jakie kolwiek smutki .! ;)

`-na które piętro ?
- na to wypełnione szczęściem ;33



-Widzisz ? 
-Ale co ? 
-Szczęście ucieka. 
-To je goń !


`.szukając szczęścia w zwykłych momentach ^^ 


-Jakie jest twoje największe marzenie? 
-Dotknąć nieba.
-Przecież to nie możliwe.
-Marzenie nie musi być możliwe, bo dzięki temu jest marzeniem.


Każda twarz ma Twoje oczy, nigdy ich nie zapomnę. < 33



Za dużo marzeń jak na jedno życie <3



Przeszłość jest tatuażem nikt jej nie zmaże.


Uwielbiam łamać zasady, patrzeć w niebo, wracać do wspomnień i śmiać się z niczego <33


Od jutra znów będą nowe dni lepsze dni wierzę w to z całych sił ;**




`. nie obiecam Ci że świat będzie lepszy , ale mogę obiecać, że przejdziemy przez niego razem .! ;**



KIEDYŚ BĘDĘ OKROPNIE SZCZĘŚLIWA!!! Pełna marzeń i niezapomnianych wrażeń!!! co ja gadam, teraz jestem okropnie szczęśliwa i pełna marzeń i niezapomnianych wrażeń ;DD ;**


Prze nami kosmos możliwości <33


Rozdział się kończy, ale historia się dopiero zaczyna <33



`nie ma rzeczy nie możliwych. są tylko trudne do osiągnięcia.



 `. Nie marnuj czasu na kogoś, kto woli marnować go z kimś innym.! 


. to nieważne ile w życiu było porażek , pomyśl ile jeszcze w życiu  czeka ci zwycięstw.! 



.Potrzebuję ósmego dnia tygodnia. Tylko dla nas < 33


`. uciekam drogą własnych fantazji ;*


Czasem mam wrażenie , że ludzie są ze sobą tylko dlatego bo fajnie jest zmienić status na Facebooku. -.-


nic tak nie mobilizuje doi myślenia jak muzyka ♥


Chodź, pokażę ci zajebiste wspomnienia <33


-za prawdziwą miłość.
-to nie pijemy ? 

Żyć chwilą i nie myśleć co było ani co będzie ^.^

________________________________________________________________
_________________________________________________
__________________________________
Hej ;** Jest nowa notka, trochę długo jej nie było, ale strasznie mało czasu miałam dopiero znalazłam chwilę. ;)

Tę notkę dedykuję moim przyjaciółkom, które sprawiają , że się uśmiechem.Kocham ich te zwariowane pomysły ^^   . Życie bez nich było by po prostu nudne. <33 
;****


2 komentarze:

  1. Kosa, wykosiłaś mnie optymizmem bijących z tych opisów. Jak cudownie jest czytać coś pozytywnego gdy wokół same narzekanie :D życie nabrało barw. Tym się cieszę ^^

    OdpowiedzUsuń