poniedziałek, 9 grudnia 2013

No chodź..podpiszemy kontrakt ze szczęściem. ;)

Szczęście - im prostszą definicję napiszesz tym łatwiej Ci będzie je osiągnąć.


Każdy z nas ma wady, ale mamy coś
czego nie oddamy nigdy - zasady.


założyłam słuchawki, włączyłam ulubioną piosenkę i od razu poprawił mi się humor. bo przecież na tym polega magia muzyki. przybliża nam najpiękniejsze chwile w życiu. < 3


Nie szukaj szczęścia ono drogę zna..;]

Pamiętasz jakie miałeś problemy w tamtym roku o tej samej porze. nie ? No właśnie z tymi będzie tak samo. ;3





Zawsze trzeba być pozytywnej myśli , nawet gdy świat inaczej myśli.! Ważne są tylko własne marzenia, w których inni mają nic do powiedzenia :) Więc ruszmy swe tyłki bez użalania i bądźmy odważni w ważnych sprawach .!


Szczęście to jest sposób myślenia, a nie rzecz, którą dostajemy. 


Możesz mieć wszystko. Urodę, świetną pracę, wspaniałą rodzinę, wille z basenem, wakacje na Hawajach, stały karnet do solarium, ale i tak będziesz nieszczęśliwy. Czemu? Bo w Twoim idealnie poukładanym świecie zabraknie tych, którzy są Ci najbardziej potrzebni a których z własnej winy mieć nie będziesz - przyjaciół.♥

W życiu ważne jest by nie przegapić tej krótkiej chwili szczęścia, która przychodzi i odchodzi niespodziewanie.


Idź ścieżką uczuć,a nie głosem opinii innych. 


Bo czasem trzeba się uśmiechnąć. Tak mimo  wszystko. Spróbować na nowo żyć. Przestać żyć w klatce z mieszanki wspomnień i niespełnionych marzeń. Dać siebie wszystko, Dla siebie i tych, którzy naszego uśmiechu są warci. 


Przeszłość jest po to, żeby z niej się uczę,a nie nią żyć.

"Trzeba zawsze żyć biegnącą chwilą
Na co komu dziś wczorajszy dzień." 


Czasami przychodzi taki moment w życiu, że trzeba zrezygnować, zapomnieć, pójść na przód i nie ważne jak cholernie by Ci zależało, po prostu trzeba odejść. 


Dwa najważniejsze dni w życiu człowieka: pierwszy to dzień kiedy się urodził, a drugi to ten, kiedy zrozumiał po co. 


Z życiem można dać sobie radę z uśmiechem albo wcale. :)
Największą szansą na zmiany jest uświadomienie sobie jak wiele zależy od nas samych. 


Nie można w życiu mieć wszystkiego,ale trzeba do tego dążyć. Szczęście to nie cel sam w sobie,ale styl życia.


Życie próbowało już chyba wszystkiego, żeby mnie złamać. Z uśmiechem na ustach pozdrawiam je prostym "Pier*ol się" :))
________________________________________________________________
___________________________________________________
____________________________________
________
Witajcie. ;*
Kompletnie nie wiem co dzisiaj napisać. Może to, że pogoda mnie dobija ? Może, że za nie długo święta ? Może, że nie dawno były Mikołajki ? A może to, że za nie długo Sylwester i Nowy rok ? Może, że ostatnio świat mnie dobija ? Może, że poznałam pewnych ludzi bardziej ?  Nie wiem kompletnie, więc nie napiszę nic. :)

Piosenka na dziś:
Pozdrawiam was. 
Trzymajcie się ciepło. ;*
Kosa.♥

15 komentarzy:

  1. Uwielbiamy ten utwór!!!
    Bardzo przejmujący i rewelacyjny post!
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    P.S. Zapraszamy na Mikołajkowy konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy świat cie dobija zacznij się uśmiechać i smutek ``rozłóż na łopatki`` :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja żeby polepszyć humor włączam muzykę i otwieram swój idealny świat :)
    zapraszam > agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe słowa:)
    A piosenka moja ulubiona!:)
    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie:*
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pozytywny post :-) świetny blog . Oczywiście obserwuje i zapraszam również do obserwacji mojego bloga:-)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, cytaty cudowne :) Piosenkę uwielbiam<3
    xgreen-heartx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny post! :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jaki piękny cytat w nagłówku <333

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wytłumaczenie słowa - szczęście mnie urzekło, takie banalne, a nigdy bym na to nie wpadła.
    Mam na sprzedaż kilka rzeczy - http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25510623.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Misiu, tak tu dawno nie byłam, przepraszam ;c cały wolny czas zabiera mi szkoła i lekcje, sprawdziny wiesz jak to jest ;c cudownie tu, tak mi sie miło robi jak tu wchodzę. ♥
    huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam cytaty <3 A ty masz świetne na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny cytat do kolekcji! Bardzo fajny wpis!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/last-christmas.html
    http://www.youtube.com/watch?v=WtKKWIdF3cw

    OdpowiedzUsuń