środa, 4 grudnia 2013

Nie obawiaj się jutra. Niech jutro obawia się Ciebie. :D

Musisz odnaleźć nadzieję i nieważne, że nazwą Cię głupcem.


Co mnie nie zabije, to zostawi bliznę. A blizna przypomni, że jednak dałam radę.




Te­raz wiem, że je­dyną drogą, która
będzie mnie wieść to dro­ga do szczęścia.♥



Uciekłam z do­mu do mias­ta marzeń. Nie szu­kaj­cie mnie proszę. Dam so­bie radę. ; >


  Sens tkwi w tym, by odszukać coś, co nie pozwoli nam się poddać bez walki.


"Często powtarzam, że na to, by żyć naprawdę, trzeba najpierw umrzeć.Najpierw należy wyobrazić sobie siebie w grobie, by uzyskać przepustkę do życia. [...] A więc wyobraź sobie, że umarłeś i leżysz martwy. A teraz spójrz na swoje problemy z tej perspektywy. Czyż wszystko nie ulega zmianie ?"



Padał deszcz, trampki tonęły w kałużach,a włosy kręciły się na wszystkie możliwe strony. A mimo tego ona była szczęśliwa.  




Słowa ludzi ruj­nują me marze­nia i ce­le , dla­tego wolę nie słuchać tych słów od­da­lić się na chwilę by po­now­nie od­szu­kać mo­je poczu­cie mówiące mi "dam so­bie radę" 


Na­wet w naj­gor­szej sy­tuac­ji można zna­leźć coś op­ty­mis­tyczne­go. Coś co pod­bu­dowu­je nas by dać so­bie z tym wszys­tkim radę. :)



-Widzisz to ?
-To znaczy co ?
-No tą scenę.
-Co Ty mówisz, jaką scenę ? Nie widzę ani sce­ny, ani ak­torów.
-Ro­zej­rzyj się jeszcze raz. Te­raz widzisz ? Tych wszys­tkich za­biega­nych ludzi, którzy za­pom­nieli na czym po­lega życie.
-Jak to ? Skąd wiesz?
-Widzę. Prze­cież każdy dzień dla nich to no­wy spek­takl, co dzień muszą sta­rać się o jak naj­lep­szą rolę.
-To co ro­bią w wol­nym cza­sie ? Są sobą?
-Nie, oni już nig­dy nie będą sobą, zaw­sze będą gra­li, za­gubi­li siebie już daw­no te­mu.
-Dlacze­go tak się stało ?
-Za bar­dzo chcieli by in­ni ich ro­zumieli, a Ty pa­miętaj, że nig­dy ,nikt nie zro­zumie cię w 100%.
-To co mam zro­bić aby się nie za­gubić, aby po­zos­tać sobą?
-Od­po­wiedź od­naj­dziesz w ser­cu.
-To wys­tar­czy ?
-Po­tem mu­sisz zacho­wać siebie do końca, ale nie mar­tw się dasz radę...
-Po­możesz mi ?
-Nie, po­może Ci mu­zyka.
-Mu­zyka ? Jak to ? Prze­cież ona nie po­wie mi co zro­bić, nie przy­tulę się do niej, nie po­da mi ręki kiedy upadnę.
-My­lisz się, od­naj­dziesz w niej wszys­tko cze­go Ci pot­rze­ba, żyj nie dla mu­zyki, lecz z nią, a wte­dy wszys­tko się ułoży.
-Czy­li mu­zyka to je­dyna rzecz ja­kiej pot­rze­buję ?
-Przy­da Ci się jeszcze kil­ku od­po­wied­nich ludzi.
-No ale skąd mam wie­dzieć, że ktoś jest od­po­wied­ni.
-Mu­zyka Ci pod­po­wie...♥



A teraz ogarnij się, wyjdź z domu i żyj.! ;* 



"Nie ma nikt takiej nadziei jak ja"




Bo nieważne co się w mym życiu dzieje, wiem, że człowiek jest lepszy, gdy się śmieje. 




Bo są tacy co zrobią wszystko by sprowadzić Cię na dno, lecz są też tacy, którzy pomogą Ci się z niego podnieść. ;* 




czasem upadek jest najlepszym wyjściem. warto dotknąć dna, by później dostać kopa od życia i wzbić się ku górze. a im niżej jesteś, tym lepszy smak zwycięstwa.




 "Kiedy patrzysz za siebie nic dwa razy się nie zdarza już wiesz
Chwilę płoniesz na niebie, zanim światła zgasną poczuj ten dreszcz."



Każda myśl powinna zatrzymać resztkę uśmiechu. 



 Są ludzie dzięki, którym chce się wstawać rano z łóżka. I za to im dziękuję. <3

_______________________________________________________
________________________________________
____________________________
_____________
Witam was wszystkich w Grudniu, przez nie których nazywanym magicznym miesiącem. Zgodzę się z tym. Uwielbiam grudzień. ♥ Za wszystko nie tylko za święta. ; >. Odkąd pamiętam grudzień to zawsze był czasem  zmian w moim życiu. ;) 
W dzisiejszej notce dałam zimowe zdjęcia może, dzięki temu szybciej spadnie śnieg :D

Piosenka na dziś: 




 



To na dziś to tyle. 

Jest już was ponad 6 tys. dziękuję. ;*

Pozdrawiam. Kosa ♥



18 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się jutrem, bo bez ciebie jutro będzie bez sensu..
    Motywujące cytaty.. Takich nam teraz trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej to ja nwm czy mnie pamiętasz - Migimi z bloga My World. Usunęłam tamten blog miałam długą przerwę ale wrocilam z nowym blogiem. Nadal mnie zaskakujesz pięknymi postami. Madrymi, cudownymi ♥
    Zapraszam;:
    impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to wszystko i takie motywujące :*
    Chyba najbardziej podobało mi się to z muzyką <3
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cytaty, takie pozytywne, bardzo motywujące <3 :D
    Życzę miłych Mikołajek :)
    xgreen-heartx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne cytaty bardzo przydadzą się teraz, udanego weekendu życzę i zapraszam!
    http://sasanka-sasaanka1.blogspot.com/2013/12/swieta-prezenty-czuwanie.html
    zapraszam na nowy post i do obserwowania, na pewno się odwdzięczę :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to zawsze znajdziesz fajne opisy :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam przeróżne cytaty i opisy. Te są super: )))

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne cytaty <3
    Obserwujemy ?

    ps. Klikniesz u mnie w banery na blogu ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. mega cytaty. będę tu zaglądać.

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytaty mega <3
    obserwuje
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny blog! Piszesz bardzo ciekawie, a zdjęcia cuuudne! Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam:
    http://peaceee-loveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i wspaniałe cytaty *.*
    Obserwuję i liczę na rewanż ;D
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słowa i zdania są super ; **


    olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne sentencje ujełaś w tym poście niektóre muszę sobie gdzieś zapisać!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

    Jeśli możesz to obejrzyj ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post !
    Obserwuję i liczę na rewanż ;) <3
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny jest tytuł posta :)
    http://nieprzejdziemydohistorii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog! :))
    obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń