wtorek, 27 sierpnia 2013

Coś innego ?

Ten świat stopniowo mnie wykańcza.



Gdyby życie byłoby słodkie jak czekolada. Jak byśmy się czuli ? Ciągle poszukiwalibyśmy czegoś innego, by uwolnić się od tej przesłodzonej mdłości .



A rano... ? Przyklejam do twarzy uśmiech jak co dzień.
Wieczorem zmywam go jak tusz do rzęs to wszystko.



Obudzić się o piątej rano i zgłosić nie przygotowanie do życia  po czym przespać resztę dnia.





"Wszyscy znamy ból więc po co zakładasz maskę i robisz dobre wrażenie ? "



Czy ktokolwiek z Was mnie zna,aby mówić, że jestem zła ? Czy ktokolwiek z Was zna mnie na tyle, aby mówić o mnie cokolwiek ? Czy ktoś z Was widział kiedyś moje śmiejące prawdziwe i dobre oczy ? Czy ktoś wie co robię kiedy jestem zupełnie sama ? Czy ktoś z Was wie o czym myślę siedząc nad brzegiem rzeki ? Czy ktoś z  Was zapytał mnie kim jestem ?




- Jesteś szczęśliwa - krzyknęło złudzenie..
- Nie okłamuj jej...- szepnęło życie



Gdy jesteś smutny włącz radio. Bardzo prawdopodobne, że trafisz na piosenkę, która skutecznie Cię dobije -,-.





Patrzysz na nią, a ona z każdym dniem odchodzi z tego świata.




Nie obiecuj, że odmieni się to życie, które straciło sens.



Dopiero na skrzyżowaniu zastanawiasz się dokąd idziesz. 



Życie jest jak kostka domino wystarczy jeden nieostrożny ruch i wszystko się wali..;c


Usiadła na zimnym parapecie, przyglądając się  ciężkim zimnym kroplom uderzającym o szybę.



Chyba zacznę wierzyć w Mikołaja, bo ludziom nie warto..;/



"Jest na świecie taki rodzaj smutku, którego nie można wyrazić łzami. Nie można go nikomu wytłumaczyć. Nie mogąc przybrać żadnego kształtu, osiada  ciasno na dnie serca jak śnieg podczas bezwietrznej nocy. "
                                                                                        ~Haruki Murakami~~



-znasz szczęście ?
-jak na razie tylko słyszałam.





Ludzie znają cenę wszystkiego, nie znając wartości i  niczego.



Prze następne miesiące wydawało mi się, że żyję za karę. Nienawidziłam poranków. Przypominały mi, że noc ma swój koniec i znów  trzeba radzić sobie z myślami.



Uciec światu, w którym fałszywość jest na pierwszym miejscu. 
______________________________________________________________
____________________________________________________
___________________________________
_______________
____
Witajcie ;*
Jak zauważyliście dzisiaj dodaje smutne opisy, gdyż większość osób tak chciała. Mam nadzieję, że wam się spodobają. 
Pewnie zastanawiacie się czemu tytuł tego posta jest taki ,a nie inny. Pomyślałam sobie, że praktycznie od początku bloga, były optymistyczne opisy rzadko kiedy dodawałam smutne. Gdyż pesymizm rzadko mi towarzyszy w życiu  i można powiedzieć , że jest to dla mnie obca sprawa.
I dlatego jest, że "Coś innego" .

Pamiętajcie, że cały czas możecie wysyłać swoje propozycje do mnie na gg.
nr. 26519602

To na dzisiaj to tyle, postaram się jeszcze przed rokiem szkolnym dodać jakąś notkę.  :3
Do zobaczenia ;)
Kosa <3 










25 komentarzy:

  1. Super opisy..
    Pasują idealnie do mojego stanu psychicznego.
    Pozdrawiam,
    http://crimeiseverywhereopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie smutne opisy, pełne emocji.
    To takie epickie: "Usiadła na zimnym parapecie, przyglądając się ciężkim zimnym kroplom uderzającym o szybę."
    oraz to:
    "Jest na świecie taki rodzaj smutku, którego nie można wyrazić łzami. Nie można go nikomu wytłumaczyć. Nie mogąc przybrać żadnego kształtu, osiada ciasno na dnie serca jak śnieg podczas bezwietrznej nocy. "


    ŚWIETNE! <3
    Dzięki za odwiedziny. :)
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu ! tak ładnie napisane, spokojne, rozczula :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. opisy są na prawdę mega! :) no i blog świetny!
    obserwuję, komentuję i liczę na rewanż :))

    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięnie napisane <3
    >>> http://oliwiaolivia.blogspot.com/ <<<

    OdpowiedzUsuń
  6. "Jest na świecie taki rodzaj smutku, którego nie można wyrazić łzami. Nie można go nikomu wytłumaczyć. Nie mogąc przybrać żadnego kształtu, osiada ciasno na dnie serca jak śnieg podczas bezwietrznej nocy. "
    ~Haruki Murakami~~

    Jakby opisywał mój smutek. Bardzo twórcze. Myślałam ze piszesz o sobie a tu na koniec asie okazało ze to opisy xd

    http://weight-loss-is-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie napisane, blog też piękny od razu jak weszłam to z chęcią go przejrzałam :) Na prawdę podoba mi się. Obrazki też są super., Czasami każdy ma gorsze dni :)Nie martw się będzie dobrze ^^
    Zapraszam do siebie, dodaj komentarz i zostaw adres bloga to będę obserwować. Obserwacja za obserwacje :)
    www.upadle-anioly-ksiazki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni cytat .. taki prawdziwy , niestety .
    Obserwuję , bo naprawdę można znaleźć coś co opisuje Twój dzień . ;)

    ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post i rewelacyjny blog ! bd wpadać częściej :3
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO SIEBIE !
    Nie pogniewałabym się gdybyś kliknęła w baner po lewej stronie.xx :)

    + ocenisz może moje wypociny, hmm ? :)http://yelloow-darkness.blogspot.com/
    albo to może? http://and-be-with-me.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna notka~!

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/23.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się notka!
    Oby tak dalej:)
    Zapraszam:
    http://theigasworld.blogspot.com

    Buziaki Iga♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzysz na nią, a ona z każdym dniem odchodzi z tego świata.
    Cudowne wszystkie są <3
    Kocham Cię ze tego bloga ;*
    huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! :)

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne cytaty, takie życiowe. Bardzo fajny blog, zapraszam do siebie

    hermionegrangerstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog <3 ;)
    obserwuje ;)
    za każdą obserwacje i komentarz staram sie odwzajemnić :) + nowy post ;D
    http://oliwiaolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz jestem na twoim blogu i czytając posta nie wiedziałam, że to opisy i już myślałam, że się tak czujesz ;) Na szczęście jest inaczej c;
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    + Mogłabyś u mnie na blogu kliknąć w banner Sheinside? Powiadom mnie w komentarzu, że to zrobiłaś, a ja polecę Twój blog w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Obudzić się o piątej rano i zgłosić nie przygotowanie do życia po czym przespać resztę dnia."-haha tag, chcę tag ;P
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ludzie znają cenę wszystkiego, nie znając wartości i niczego.


    *,*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje!
    Zostałaś nominowana Do Libster Award ;)
    Szczegóły znajdziesz na http://whendreamsturnouttobetrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś nominowana do Liebster Award! :D
    Gratuluję! :)
    Więcej info u mnie na blogu.
    http://crimeiseverywhereopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O mój boże.. genialne *-* mogłabym niektórych użyć do swoich różnych profili? Zapraszam i pozdrawiam --> http://onedirection-my-love-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog:)
    posty świetne
    zapraszam do mnie
    cukki-cukkii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. talent się nie liczy tylko kreatywność ;)
    ale dziękuję za odpowiedz moze jeszcze się rozmyślisz ;)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń