środa, 7 sierpnia 2013

Carpe diem ;)

`Bo przyjaźni jest jak stara ulubiona rzecz. Ma wiele wad, ale nigdy nie chcesz jej wyrzucić ♥



`. I różowymi sznurówkami zaduszę  motyle smutku.! ;D



W pogoni za szczęściem, każdy ma równe szanse. ;)



Kiedy masz wsparcie, żadna porażka nie jest w stanie ściągnąć Cię na samo dno. ;)


`. In search of lost time.! ;]




Lubię siadać na parapecie, patrzeć na ludzi i wymyślać im różne historie ^^




"Popatrz jak wszystko szybko się zmienia,
  coś jest, a później tego nie ma"




" Wyszło to trochę inaczej niż myślałem, ale zawsze wyszło. ;]"
                                                                                         ~~Kubuś Puchatek~~




 `. Bo są takie chwile w życiu, które mogłyby się nigdy nie kończyć  ♥




I wziął ją za rękę. A zachodzące słońce pomalowało niebo na wszystkie kolory  tęczy ♥




Powiedz sobie "potrafię" i idź spełniać marzenia. ;))



Żyję w 3 światach, jeden to ten prawdziwy, drugi to ten z marzeniami, a trzeci to świat wirtualny. Tych rzeczy nie da się połączyć i to jest najlepsze. ;)



Są piosenki, które nie powinny się nigdy kończyć. ;)




Happiness will never come to those who fail to appreciate what they already have.




życie nas nie oszczędza, ale to my decydujemy o tym,  czy chcemy dalej walczyć.



Sorry, I can't be perfect.




Nie zawsze trzeba wygrywać czasem trzeba przegrać z godnością ;3



Dzieciństwo - najpiękniejszy okres w życiu ♥

_________________________________________________________
_________________________________________
______________________________
___________
Witajcie.! ;*
Dzisiejsze opisy są takimi wygrzebanymi z archiwum, gdyż moja wena ostatnio gdzieś przepadła ;/ A stwierdziłam, że wypadałoby nową notkę dodać, bo dawno nie dodawałam. Mam nadzieję, że te opisy też wam się spodobają ;3
Pozdrawiam ;>
Kosa. ;)


12 komentarzy:

  1. Ciekawie piszesz, najbardziej spodobał mi się tytuł posta :)
    Zapraszam: http://evendery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te opisy akurat nie dla mnie.
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog ale zmienila bym tylko to glowne zdj a w szczegolosci ten napis. wgl nie pasuje estetycznie.

    zapraszam do mnie na chmury-na-niebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. popatrz jak wszystko sie zmienia
    cos jest a pozniej tego nie ma ^^

    w sumie komentarz wyzej ma racje co do naglowka bo tak to wszystko ok :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne opisy, jak zawsze ^^

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne cytyaty, jezu kocham CIe normlanie <3 zdjecia też przepiękne (: huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne opisy <3 Strasznie mi się spodobały :) Życzę szczęście w dalszym pisaniu ;*
    http://po-prostu-kim-kolwiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne opisy <3 Mam fanpage na fajsie, więc nie obrazisz się jak skorzystam z twojego bloga ? : ) Super ten blog ! :)
    Zapraszam do mnie http://by-jasmine-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale faje opisy, uwielbiam je czytać, a te powyższe są świetn

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cie do Versatile Blogger Award. Po więcej informacji zapraszam tu: http://huug-me.blogspot.com/2013/08/versatile-blogger-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń