piątek, 5 lipca 2013

Wróciłam.! :D

"Na statku sympatii wpływaj na ludzi
Ucz ich nurkować do głębi duszy
Podnieś do góry zaciśniętą pięść
Niech cały świat zobaczy ten gest.!"



Chcę z Tobą stworzyć bajkę ze  szczęśliwym zakończeniem.. ;*


Nie idź tak szybko, bo nie nadążam. Teraz nie idź tak wolno, bo Cie nie widzę. Po prostu idź obok mnie i bądź moim prawdziwym przyjacielem ;*



" Co ludzie myślą to nie istotne.! "


Poczuć się jak mała dziewczynka, bezbronna istota,  bezpieczna w Twoich ramionach. ;*



Codziennie dziękuję Bogu za to, że na mojej drodze postawił kogoś tak wyjątkowego jak Ty.! <33



`Dziś już wiem, że w twych ramionach chcę umierać ;*



Miłość jest to jedna dusza w dwóch ciałach <3


Przyjaciel nie oczekuje od Ciebie, że będziesz idealny.



Pomyśl ilu   "przyjaciół" masz, gdy jest dobrze, a ilu zostaje, kiedy jest źle.



świat bez Ciebie nie ma prawa istnieć < 33 


szeptem wykrzyczę, że Cię kocham ♥





To co mamy w rękach jest chwilowe, to co mamy w sercu zostanie na zawsze. ♥




`. bo w życiu przychodzi taki moment, że ktoś staje się dla Ciebie wszystkim.



Nie zliczysz, ile razy mówiłaś, ze jest okej, a tak naprawdę rozierdalało Cie od środka.Nie zliczysz, ile razy uśmiechałaś się, chociaż miałaś ochotę płakać jak dziecko. Nie zliczysz, ile razy schrzaniłaś coś, na czym Ci naprawdę zależało. Nie zliczysz, ile  razy  miałaś ochotę umrzeć, zapaść się pod ziemię, po prostu zniknąć. Nie zliczysz, ile tak bardzo pragnęłaś być szczęśliwa, a za każdym razem znowu coś  stawało Ci na drodze. Pewnych rzeczy nie da się policzyć, bo niektóre popełniamy za często. ;/




 Życie nie ogląda sie za siebie
 i nie pyta o to co już było.!



Chciałabym mieć znowu te 6 lat i cieszyć się w pełni życiem ;)



Zawsze chciałam być lepsza niż jestem.


Śmiech oddala strach jak wiatr mgłę. 


. bo zawsze trzeba kolekcjonować dobre wspomnienia   ♥


Dobre wspomnienia są  jak klejnoty...Nie ma dwóch identycznych. Człowiek zbiera je zachowuje, aż pewnego dnia, obejrzawszy się za siebie, dostrzega, iż utworzył długą wielobarwną bransoletkę. ♥


Nie wiele do szczęści potrzeba ♥




Prawdziwy przyjaciel to ten, który dobrze  mówi za moim plecami.


Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście jest zapisany w przyjaźni <3


 Ty + Ja = ♥ < jedyny wzór matematyczny, który rozumiem ^^ ;*
________________________________________________________________
________________________________________
_____________________________
__________________
____
Witajcie ! ;*
Po dłuższej przerwie powróciłam do was :D Cieszycie się ? :D
 Mam nadzieję , że spodoba się wam ta notka, bo trzy razy ją pisałam specjalnie dla was :D A czemu aż trzy razy ? Bo miałam takie szczęście i podczas pisania komputer mi się trzy razy zawiesił :D


Dzisiejsza notka jest dedykowana najwspanialszemu chłopakowi na świecie <3 Bez Ciebie moje życie nie miałoby sensu ;* Kocham Cię ♥

A tak po za tym jak wam minął ten tydzień wakacji ? ^^ 

Do następnej notki ;)
Pozdrawiam, Kosa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz