sobota, 27 lipca 2013

"Bo nie wiadomo skąd zawieje wiatr"

"Szczęście nie jest kolorowym motylem,
za którym musisz pobiec, jeśli chcesz go złapać.
Szczęście jest jak cień:
podąża za Tobą nawet  wtedy, gdy o nim nie myślisz"
                                                               ~~ Phil Bosmans ~~




Dla mnie nie ma człowieka lepszego czy gorszego. Dla  mnie każdy taką samą wartość ma ;)




Nie mów nic. Z tymi co trzeba porozumiesz się bez słów,  a dla innych nawet 1000 słów nie wystarczy.



"Sam sobie narysuj świat !
  Coś nie podoba się
   to sobie to zdrap! "



Gdy nie masz nic do ofiarowania, ofiaruj uśmiech ;)





"Nie po to przyszliśmy na świat, by żyć  stosownie do oczekiwań innych..."




I od dziś nie będziemy już płakać.!


-Powiedz, Puchatku - rzekł wreszcie Prosiaczek - co ty mówisz jak się budzisz z samego rana ?
- Mówię: " Co też dziś będzie na śniadanie?" - odpowiedział Puchatek - A co ty mówisz Prosiaczku ?
- Ja mówię: " Ciekaw jestem co się dzisiaj wydarzy ciekawego"
Puchatek skinął łebkiem w zamyśleniu.
- To na jedno wychodzi - powiedział. ;D




"Nieproporcjonalnie wiele,
  rzeczy nas dotyczy, które mało nas obchodzą.
  Chyba więcej szczęścia mają,
  nie co ci się rodzą, a ci co umierają"




Niech czas biegnie wolniej, bo nie nadążam  korzystać z życia.!





Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam.! ;)




"Mądry człowiek nie czeka na okazje - sam je stwarza" 
                                                                                     ~~ F.Bacon ~~




Człowiek rodzi się zmęczony i żyje, aby odpocząć ;]




Nigdy nie jest za późno, aby być szczęśliwym ;)



 
Marzyć i myśleć, chociaż życia nie pokolorował Disney. ;)



Jestem z tych co w dzieciństwie uderzyli w czoło i jestem z tego dumna ;DD



Pozytywne myślenie jest w kolorach tęczy. ;d



Uśmiechem można zdobyć cały świat ^^

__________________________________________________________
____________________________________
___________________
____

Witajcie.! ;*
Jest kolejna dawka optymizmu ;D hahaha ;dd
Jejciu , już prawie miesiąc wakacji minął ;o Jak to szybko zleciało ;d
Miłego czytania ;3 Pozdrawiam. ;*

8 komentarzy:

  1. Fajne opisy bardzo lubię czytać takie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać takie blogi, na pewno jeszcze tu zajrzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nieproporcjonalnie wiele,
    rzeczy nas dotyczy, które mało nas obchodzą.
    Chyba więcej szczęścia mają,
    nie co ci się rodzą, a ci co umierają" HAPPYSAD! D:


    "Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam.! ;)" DŻEM! :D

    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna porcja fajnych opisów a do tego fajne obrazki! :P
    "Usmiechem mozna zdobyc caly swiat" ten mi sie podoba i ten sam co komentatorce wyzej :D Nieproporcjonalnie wiele..
    Kocham ten obrazek z usmiechem na rece :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo ciągną te wakacje, chociaż podoba mi się to, że mam czas dla siebie, na wszystko co chcę.
    Ciekawe, optymistyczne opisy ^^ Świetne ;)

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, dzisiaj nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Award, :) Szczegóły na naszym blogu.

    Pozdrowienia od http://www.straaawberry-cake.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :]
    zostałaś nominowana do Liebster Award , szczegóły u mnie : www.blogkinga.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy nie masz nic do ofiarowania, ofiaruj uśmiech ;)
    Chyba ze wszystkich tych cytatów i zwrotów mój ulubiony ;)

    Zapraszam równiez do przeczytania nowej notki na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń