poniedziałek, 4 marca 2013

.kiedy życie daje Ci sto powodów do płaczu, pokaż mu, że masz tysiąc powodów do uśmiechu.

  • Pokaż mi PRZYJACIELA, który będzie ze mną płakał bo tych, którzy będą się ze mną śmiać znajdę sobie sama. 
  •  `Kocham Cię bardziej niż kakałko o północy <3   
  • Życie to nie bajki Disney'a, aby było tyle happyendów...
  • -Po proszę o kawę 
          - Coś jeszcze ? 
      
         - Tak, tego pana o brązowych oczach  


  • Szkoda, że nie pamiętasz tych wszystkich chwil, o których ja nigdy nie zapomnę 
  • Ludzie mówią, że Anioły nie istnieją ja osobiście twierdzę, że istnieją i objawiają się w postaci przyjaciół <3 
  • Bierz przykład ze słoneczek na gadu. co by się nie działo one zawsze się uśmiechają :D 
  • Przestań być smutna, jebnij smile 'a i wyjdź na miasto. Pokaż mu, że potrafisz żyć bez niego 
  • Kocham te nasze wspólne wygłupy, bo tylko to sprawia, że moje nudne życie nabiera sensu ;) 
  •  Przyjaciel o Tobie wszystko wie,
    on jest zawsze blisko Ciebie, kiedy czujesz się źle,
    kiedy świat odwraca do nas się plecami,
    kiedy czujemy, że jesteśmy całkiem sami
    on zawsze poda Ci dłoń, pomoże, kiedy kłopotów masz sto,
    da Ci swój uśmiech, gdy minę masz złą,
    pomysłów dobrych ma zawsze sto!
    Więc pamiętaj że, przyjaciel częścią Ciebie jest. <3 

  • Jesteś najpiękniejszym snem, z którego nie chcę się  budzić ;*
  • herbata słodzona Twoim uśmiechem jest magicznie pyszna 
  • `nie jesteś owocem Jogobelli. ani nie wiesz dlaczego Cini Minis są takie cynamonowe, ale mimo to nadal Cię kocham ;**
  • -On Cię kocha ! 
         - Kiedyś , ja też go kochałam , ale uświadomiłam sobie, że żelki dają mi więcej szczęścia!
  • KOCHAM CIĘ - te dwa słowa, dziewięć liter, a tak potrafią zmienić twoje życie 
  • Podziwiam tych wszystkich ludzi, którzy większość czasu przebywają w moim towarzystwie ;D <3 
  • Całe życie z wariatami i bądź tu normalny :D  
  • - ci twoi koledzy strasznie przeklinają 
          - a chuj im w dupę ;D
  • faceci są wredni, ale mają fajne bluzy, a my lubimy fajne bluzy ;p
  • Może za często przeklinam, bywam wredna, mam cięte riposty, ale tak naprawdę wrażliwość to najbardziej jest dostrzegalna przez bliskich mi ludzi 
  •  Mama zawsze się mnie czepia, że cieszę się do monitora, a sama z telewizorem gada...;D
  • - płaczesz?
    - nie, podlewam rzęsy, idioto. ¦
  •  Kiedy siedziałam w parku dosiadła się do mnie mała dziewczynka. Poprosiła mnie żebym opowiedziała jej bajkę. Zaczęłam Jej opowiadać o nas, o mojej miłości do Ciebie.Po pewnym czasie zapytała mnie: -Czy ta historia ma szczęśliwe zakończenie? Uśmiechnęłam się gorzko i odpowiedziałam: -Ta historia nigdy się nie kończy  
  • wrócić do czasów kiedy najgorsza groźba brzmiała "powiem mamie".  
  •  -uwielbiam Cię. 
        - pff.. ja to uwielbiam czekoladę, herbatę, tymbarki i żelki.
            Ciebie kocham ;) ;*
  •  Morał tej bajki jest krótki i niektórym znany...Ten świat z dnia na dzień staje sie bardziej pojebany.
  • “zostańmy przyjaciółmi" brzmi jak "twój kot zdechł, ale możesz go zatrzymać”
  • - mamo ! rozlał mi się sok, czym mam to zetrzeć ?
    - szmatą.
    - ale moją koleżanką, się nie da ! 

    __________________________________________________________
    __________________________________________
    _____________________
    ___________
    Kolejna notka, :D  Myślę, że się spodoba ;p 
     
    Mam taką do was prośbę jak znacie jakieś fajne komedie romantyczne to piszcie w komentarzach ;D Z góry dziękuję ;*
      - Kosa <3

 

2 komentarze:

  1. Kosa, Kosa . Najlepsze ,,Morał tej bajki jest krótki i niektórym znany...Ten świat z dnia na dzień staje sie bardziej pojebany.'' xD . Kc. !!! żono moja .
    Z poważaniem twój mąż . xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosa, no po prostu mnie wykosiłaś :D Te opisy są boskie. Szczególnie ten: “zostańmy przyjaciółmi" brzmi jak "twój kot zdechł, ale możesz go zatrzymać” . haa , haa , haa <3
    Ps. Kupiłabyś Kubie laptopa, zamiast siedzieć i dodawać opisy :D Taki żarcik :) Dodawaj te opisy. :D

    OdpowiedzUsuń