piątek, 29 marca 2013

` Cześć ogarniemy to życie razem ?

 `. Życie jest pojebane i pojebanym trzeba być, żeby je przeżyć ;) 

Bo w życiu najpiękniejsze są tylko chwile 
  
Nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady. Wiara w siebie to podstawa osiągnięcia sukcesu.

Jestem dobrą dziewczyną, tylko ludzie mnie wkurwiają ;) 

 `szczęście ma Twoje oczy, pragnę w nie patrzeć ;* 

 -Kochasz mnie ? 
 -Kocham.
 -  tak na zawsze ? <3 
- i o dwa dni dłużej ♥

Jesteś moim Lu Go - energią na całe życie <3

Życie jest kolorowe ! Tylko Ty jesteś daltonistą. 

 Nawet nie wiesz ilu ludzi czeka na Twój upadek 

-tatooo, wychodzę ! 
- gdzie ? z kim ? 
-z przestępcami obrabować bank to mogę ? 
- pewnie, byle byś nie wróciła za późno ;) 

Osobiście uważam, że miłość to patologia. 

Nie patrz na to co straciłeś,  zobacz ile jeszcze możesz zyskać ;)


Nie palę, ale jeśli kiedyś zobaczysz  mnie z papierosem w ręku, to znaczy, że nie ,mogę sobie z czymś poradzić ..

pozbycie się Go z serca ? to tak jakbyś namalowała mi markerem na ścianie serce i kazała zmazać gumką.

Nie bój się wybrać nowej drogi, bo może się okazać tą właściwą :)

"Love forever" - te dwa słowa w dzisiejszych czasach mogą równie dobrze znaczyć  to samo co " Lubię dżem " czyli tak naprawdę nic ;/

Nie bój się mówić, że kochasz ;**





niebieskim długopisem rysuję różowe serce. niemożliwe ? powiedziałabym, że nierealne jak My...

Jakby mu zależało, napisałby. pieprzoną kropkę, ale by napisał.

-Mam pytanie.
-Tak ? 
- Czy Tobie   czasem nie za wygodnie się siedzi w moich myślach ? 

Namieszałeś mi w głowie i teraz chcesz uciec ? 

- Lubisz sernik ? 
- a co, umiesz robić ? 
- nie, ale dla Ciebie się nauczę <3 

Come on, show  me what is life 

i siedzę na tym pieprzonym gg, bo ty jesteś i pomimo tego, że już zupełnie nie mam co robić. to czekam. aż usłyszę dźwięk nadchodzącej wiadomości, a w prawym dolnym rogu wyświetli się Twoje imię. 












 ______________________________________________________________
____________________________________________________
______________________________
Jest kolejna notka :) Trochę długo nie dodawałam nowej postaram się teraz częściej dodawać ;) 

Zbliżają się święta i chciałabym życzyć wam Wesołych Świąt i mokrego dyngusa :p ( choć pogoda do tego nie najlepsza ;/ ) 

Tę notkę dedykuję mojej koleżance Oli. W ;* 

Dziękuję, że czytacie ;** 

2 komentarze:

  1. *.* Boskie , tak jak zawsze . Twoja stała czytelniczka . Patii. xD :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna zaje.bista notka :D Zaczynasz już mnie do tego przyzwyczajać :) Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń