wtorek, 3 czerwca 2014

"Ze sobą wygrać, czasem najtrudniej jest."

Ten, kto pokonuje innych, jest silny.
Ten, kto pokonuje siebie, jest potężny.

W życiu nie ma nic pewnego, ale jedno wiem 
– trzeba ponosić konsekwencje swoich czynów, 
przyjąć odpowiedzialność za swoje uczynki.

 Wal­cz o swo­je, bądź op­rys­kli­wy, mów co sądzisz, żyj chwilą.
Inaczej świat Cię zniszczy.  

Sam so­bie człowiek naj­większym wrogiem.
Bo jeśli po­konasz siebie ,
już nikt Cię nie zniszczy. 

Oczy zdradzają znacznie więcej przeżyć niż wiek.

Jes­teś sil­na.Jes­teś cho­ler­nie silna.
Mu­sisz tyl­ko się ogarnąć i przes­tać żyć dla in­nych.Zacząć żyć po swojemu.

Nie poddam się, zrezygnowałam z wystarczająco wielu rzeczy..

"Człowiek jest tylko sumą oddechów"



„Wiesz, lubię wieczory
Lubię się schować na jakiś czas
I jakoś tak, nienaturalnie
Trochę przesadnie, pobyć sam.”

 W ta­kich mo­men­tach zas­ta­nawiam się czy życie mówi do mnie "Nie przej­muj się, to ko­lej­ne doświad­cze­nie, z którym dasz so­bie radę", czy może "Uwiel­biam ro­bić Ci psi­kusy i pat­rzeć jaką masz wte­dy minę". Czy to może się już skończyć? Życie! Py­tam się! 

wyg­ra­molę się na szczyt
choćby i wiał sil­ny wiatr
choćby ty­siące rąk ciągnęły mnie w dół
choćbym mu­siała przes­ka­kiwać prze­paść za przepaścią
choćby z prze­rażeniem mówi­li "wracaj"

Wielu za­tacza słowa­mi wiel­kie kręgi wokół swo­jej myśli...
In­ni wolą mil­czeć i sie­dzieć bezczynnie...
Po­zos­ta­li mil­czą, ale czy­nią i każdy ro­zumie ich zamysł.. 






 

Jesteś silna, uwierz w to i wykrzycz całemu światu. ;)) 

Nie dam się, będę walczyć. 
Nie dam się, póki starczy mi sił. 
Będę tworzyć wokół siebie tarczę 
przez którą to co złe do mnie nie dotrze.

Więc wstań, jesteś silna, nie pomogą łzy, łatwiej jest usiąść i się użalać. Walcz o siebie, bo ucieka czas, a życie nam dane przeżyć możesz tylko raz.

 Moc­no za­ciśnij zęby i idź przed siebie, będąc sil­nym możesz wiele.  

 "Gdybym miał urodzić się na nowo
Gdyby drugą szansę los mi dał
Poszedłbym tą samą ślepą drogą
Będę taki sam, zawsze taki sam."
____________________________________________________________________________
___________________________________________________________
_______________________________
______________
Witam was. ;* 
Zaniedbałam was trochę. Przepraszam. Nie obiecuję, że notki będą regularnie. :3 
Co do niespodzianki to już w następnej notce. ;) Zdradzę wam tyle, że ta niespodzianka będzie bardziej związana ze mną. A reszty się sami dowiecie. 
Piosenka: 


 

Miłego czytania.
Pozdrawiam, Kosa. ♥

10 komentarzy:

  1. Jak za wsze świetne cytaty tym razem bardzo motywujące..
    Jestem ciekawa niespodzianki\
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o twoim blogu u nie, zapraszam:
      http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/2014/06/nie-musisz-miec-1000-obserwatorow-by.html

      Usuń
  2. jak zawsze suuuper ! :)
    www.allex096.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to czekam na tą niespodziankę. :D
    Zgadzam się z tymi cytatami. Nie wolno siedzieć bezczynnie, czas leci.

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czytać takie cytaty, kilka z nich znałam już wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dawno mnie tu nie było;o
    Super opisy;)
    Czy mogłabyś kliknąć w link Sheinside w tym poście?
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/05/flowers.html
    Byłabym bardzo wdzięczna. Z góry dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale cytaty *-*
    Zapraszam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com
    Obserwujemy? Odp u mnie :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne cytaty. Ważne jest, by walczyć o swoje, ale nie niszczyć przy tym innych ludzi

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj *.*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne cytaty :) Czekam na niespodziankę ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń