sobota, 10 maja 2014

Jestem, żyję. Raz lepiej, raz gorzej.

Jeśli mnie nienawidzisz, nienawidź mnie ze względu na to kim jestem, a nie z powodu tego co mówią inni.

Żyjmy doskonale ze swoimi niedoskonałościami.

Nie przejmuj się tym, co mówią ludzie, bo co byś nie zrobił - oni i tak Cię skrytykują.

Bo są ludzie, którzy chcą wiedzieć za dużo o naszym życiu.

Bóg pisze przepiękne scenariusze życia, czasem poprzez ogromne cierpienie. Gdy jednak odnajdujemy jego sens widzimy, że to wszystko było po  coś, co miało swój cel.

Nie przejmuj się swoimi wadami, bo to dzięki nim stajesz się kimś wyjątkowym.

"Raczej nigdy nie będzie lepiej
  Tak, jak nigdy nie było źle
  Raczej już zostanie
  Tak jak jest."

Mną się nie przejmuj. Nieważne jak, ale sobie poradzę. Jak zawsze przecież. (:

 
 Sta­ram się nie przej­mo­wać złymi chwi­lami w moim życiu. Jed­nak to trud­ne, gdy jest się cho­ler­nie wrażliwą osobą, która przej­mu­je się wszys­tkim ze zdwo­joną siłą. Jes­tem tyl­ko człowiekiem, z dnia na dzień się nie zmienię. Ale war­to próbować.

Dlaczego obcy ludzie tak łatwo wyrażają opinię na temat mojego życia choć zupełnie nic o mnie nie wiedzą ?

Łapać każdy ciepły podmuch wiatru i unosić się na nim jak najdłużej tak jak jesienny liść, który żyje cudowną chwilą i nie przejmuje się gdzie upadnie.

naj­krótsza dro­ga wie­dzie na ma­now­ce.
nie przej­mujmy się drobiazgami,
zmęczo­nymi ze­gar­ka­mi i pędzący­mi problemami.
świat jest ta­ki malutki.
nadzieja kwit­nie co chwile.
da­my radę.
prze­cież ,prze­minęło już tyle.
 



mówią wpierw - bądź sobą,
po­tem zaś,
że jes­teś ja­kiś in­ny i mógłbyś się zmienić …
nie przej­muj się więc
i tak nig­dy nie będziesz „pa­sował” wszys­tkim …
po­zos­tań sobą,
bądź ory­ginal­ny i je­dyny w swoim rodza­ju …
aby Two­ja wy­razis­tość odróżniała Cię od reszty …
nie­chaj będzie Cię wi­dać spośród sza­rości …
 

 "Nie jestem tym który zwątpił,
  I tchórzem co się poddał.
  Nie jestem buntownikiem,
  Choć niewiele mi się tu podoba."

Nie przejmuj się ludźmi, oni nie przejmują się Tobą.

 mo­men­ta­mi chciałabym być zno­wu małą dziew­czynką. być pełna ener­gii, ciągle biegać, ska­kać. niczym się nie przej­mo­wać. łamać za­kazy rodziców i dos­ta­wać ka­ry. chciałabym by kłótnie z in­ny­mi toczyły się o to, kto ma którą się za­bawką ba­wić. by je­dynym zmar­twieniem był za­kaz wychodze­nia na dwór. cie­szyć się z każdych świąt, urodzin i czuć tą roz­ry­wającą ra­dość na wi­dok prezentów.  


Pnąc się w górę nie myśli­my o upad­ku ani o zmieniającym się ciśnieniu… Ka­leczy­my dłonie będąc dum­ny­mi z naszej wyt­rwałości… Trochę bólu, po­tu, krwi– kto by się tym przej­mo­wał?
Tyl­ko ten, który już na szczy­cie przy­pad­kiem się potknął…
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________
________________________________________
___________________________
_________
Witam. ;* 
Znów was trochę niestety opuściłam. Przepraszam.:/ Nie obiecuję poprawy, bo nie wiem jak będzie, ale zrobię wszystko, aby jak najczęściej pisać dla was. ♥ 
Wracając do dzisiejszej notki nie wiem czy zaliczyć ją do optymistycznych czy pesymistycznych notek. Uważam, że jest taka pomiędzy. :) 

Piosenka: 
 






Do następnej notki.
Pozdrawiam, Kosa. ♥

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje cytaty.. ♥
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdanie, idealne!!! :)

    Miłego dnia!
    Pozdrawiam, Niepoprawny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka ♥

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym powiedziała, że ta notka daje w pewien sposób nadzieję. Świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdania ;)
    Kocham te zdjecia !

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybierasz najlepsze cytaty. Twoje posty są świetne:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/fancy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. suuuuper ♥ z chęcia czytam twojego bloga :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są twoje posty i z chęcią się czyta :D http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + możesz zaobserwować jak ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czje sie zmotywowana! :)

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne dajesz cytaty! :)

    http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne cytaty :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaproponowałaś u mnie w komentarzu wspólną obserwację, więc ja już zaobserwowałam. Liczę na rewanż :)

    Pozdrawiam! :)
    http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy nowy post?:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/dont-let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wszystko dobrze pójdzie to jeszcze dziś. :)

      Usuń