niedziela, 12 stycznia 2014

Bądź takim przyjacielem jakiego sam chciałbyś mieć + LBA. :))

Są takie chwile, kiedy czyjaś pomocna dłoń jest niezbędna,
czyjaś obecność jest ratunkiem,
wybawieniem, otuchą, pocieszeniem.
Jak dobrze, że jest ktoś,
do kogo możesz zwrócić się o pomoc.
Jak dobrze, że Ty jesteś,
by komuś przyjść z pomocą.
Po prostu przy nim być, gdy tego potrzebuje.
Jak dobrze, że jesteś..

Przyjaźń to nie transakcja ma miesiąc, dwa albo póki jest pięknie.Przyjaźń to miliony prześmianych godzin, a tysiące przepłakanych.Kilkanaście kłótni,  kilkadziesiąt czułych gestów i jedno uczucie: szczęście.

Przyjaźń jest kiedy mimo nie najlepszej sytuacji u siebie, jesteś dla przyjaciela oparciem.

Pamiętaj w gronie prawdziwych przyjaciół nie musisz nikogo udawać. ;)

Spędzaj czas tylko z tymi, którzy kochają Cię bezwarunkowo.Nie marnuj go na tych, którzy kochają tylko wtedy, gdy warunki są odpowiednie dla nich.

Przyjaciel - ktoś, kto może nas bardzo wkurzać, a i tak go kochamy. :D

Prawdziwy przyjaciel może nie rozwiąże Twoich problemów, ale nie zostawi Cię z nimi samego.

Przyjaźń jest wtedy, gdy widząc łzy drugiej osoby zaczynasz płakać razem z nią, bo nie możesz znieść widoku jej cierpienia.
Przyjaciółki to takie dwie idiotki, których nikt nie rozumie,a one rozumieją się bez słów.

"Nawet patrząc śmierci w oczy dobrze jest pomyśleć, że miało się przyjaciela."

Prawdziwego przyjaciela możesz skrzyczeć, wykląć, a on i tak zostanie. :)

Przyjaźń nie jest jak wielkie pole. Tylko od Ciebie zależy, czy zasadzisz na nim solidne drzewa, czy pozwolisz, by zarosło chwastami.

Najlepszy przyjaciel to taki, który nie odejdzie, choć być mu napluł na twarz.

"Kim dla mnie jest przyjaciel? To osoba, która podzieli się ze mną swym ostatnim ciastkiem. ♥"

Przyjaźń? Wiesz to nie tylko wspólne imprezy, zdjęcia czy dobra zabawa. To też ocieranie sobie nawzajem łez, pójście za sobą nawet w najgorsze bagno To ta świadomość, że co by się nie działo masz zawsze wsparcie przy sobie.

Przyjaźń polega na tym, że chociaż wiecie o sobie wszystko to, gdy się spotykacie zawsze macie o czym gadać.

Dziękuję Ci za to...
♥ że masz do mnie cierpliwość..
♥ że mimo wszystkich słów, które Cię raniły jesteś ze mną..
♥ za to, że potrafisz wysłuchać moich żali..
♥ za wszystkie dobre i złe chwile..
♥ za to, że jesteś..
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

Zostałam nominowana do LBA  przez: http://saandraaa-k.blogspot.com/ . Bardzo serdecznie dziękuję za nominację. Dla tych co nie wiedzą co to LBA, lub dostali nominację pierwszy raz. :)

 ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Dobra lecimy z odpowiedziami. ;)

1. Jak masz na imię ? 
Aleksandra. -.- 
2.Od jak dawna masz bloga ?
W lutym będzie rok. ;) 
3. Jakiej muzyki słuchasz ?
Rock.♥
4.Jakie masz hobby?
Oczywiście prowadzenie bloga, pisanie opowiadań dla siebie i siatkówka. 
5. Ulubiony wokalista/wokalistka?
Jednej/jednego nie mam po prostu jak mi się spodoba piosenka to słucham nie patrzę kto to śpiewa. :D 
6. Gdzie mieszkasz ? 
 W takiej małej wsi w województwie Lubelskim. :3 
7.Kolekcjonujesz coś ? Jeśli tak to co i dlaczego ? 
Nie kolekcjonuję nic. ;]
8. Ulubiony sport ?
Siatkówka. 
9.Hobby?
Patrz punkt 4. :) 
10. Co sądzisz o moim blogu ?
Mimo tego, że nie dawno zaczęłaś go prowadzić, bardzo lubię go czytać.  Podoba mi się w jaki sposób piszesz notki. :) A i oczywiście wygląd jest boski. ♥

Moje pytania:
1. Masz zwierzątko ? Jeśli tak to jakie ?
2. Co cię skłoniło do założenia bloga ?
3. Jak długo prowadzisz bloga ?
4. O jakiej tematyce lubisz czytać blogi ? 
5. W jakiej porze roku się urodziłeś/urodziłaś ? 
6.Jaka piosenka,  opisuje Twój nastrój teraz ?
7. Ulubiony film/serial ?
8. Do której klasy chodzisz ? ( o ile chodzisz jeszcze do szkoły :D)
9. Ulubiony przedmiot w szkole ?
10. Twoje motto życiowe ?
11. Jaki styl ubierania preferujesz ? 

Blogi, które nominowałam: 
_________________________________________________________________________
________________________________________________
_______________________________
_______
Hey, hay, hello. :) 
Dzisiejsza notka troszkę rozbudowana, jak zauważyliście dostałam nominację do LBA ( bardzo dziękuję jeszcze raz). Opisy dzisiaj o przyjaźni, docenimy ją w końcu, bo ciężko o prawdziwą. ;>
Jak macie z feriami, bo ja jeszcze tydzień i wolne ! ^^

Piosenka na dziś: 
To na dziś to tyle. :) 
Pozdrawiam. Kosa.♥

30 komentarzy:

  1. Przyjaźń to coś pięknego <3 gratuluję nominacji !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje!

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji :)
    Boski obrazek z "Potwory i spółka" ♥
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje nominacji i oczywiście przyjaciel to piękna istota a szczególnie gdy ma tak zrytą banie jak ja :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Bardzo fajny blog :)
    Obserwujemy?
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Cię wcześniej obserwowałam..Możesz nawet sprawdzić..Jako Wiktoria Anonim..Hmm..ostatnio blogger mi się nieco psuje i musze sprawdzać po avku. Przepraszam za nieporozumienie :)

      Usuń
  6. Coś pięknego ;)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji :)
    Pytałaś o wspólną obserwację.Ja już,teraz czekam na rewanż od Ciebie :)

    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog i post ;)
    ZAPRASZAM DO NAS
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego ! *,*
    Obserwujemy :)

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim największym przyjacielem jest mój chłopak :)

    Może obserwujemy? :) i oczywiście ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć jednego najlepszego przyjaciela/przyjaciółkę.
    Obserwuję, teraz ty :)
    Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową.

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super notka :)
    Ja juz obserwuje i czekam na Ciebie :)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za nominację =)

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super LBA fantastyczne odpowiedzi :)

    dorey-doorey.blogspot.com
    skom?obs?

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje za nominacje ^^ to sporo dla mnie znaczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i bardzo dziękuję za nominację! :)
    + Jak zawsze, cudowne opisy <3
    xgreen-heartx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog! Liczę na więcej postów. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne opisy można.je wykorzystać np. Przy zdj na fb skoro sa twoje ? :)
    Buziaki ! <3 Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można. :) Tylko nie wszystkie są mojego autorstwa. ;)

      Usuń
  19. Ojej, w tych opisach to jakbym widziała moją przyjaciółkę i mnie hahah :) Ciekawe odpowiedzi w LBA, akurat ja się nie bawię w takie rzeczy, ale lubię czytać gdy ktoś to pisze :D

    Obserwacja za obserwację? :)
    www.driana-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny blog i wygląd również :)
    Zapraszam do siebie
    +Obserwuje i liczę na rewanż
    http://mylife-mydream-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesujący blog, co powiesz na wspólną obserwację?

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjaźń najważniejsza rzecz w życiu :) gratulacje nominacji

    OdpowiedzUsuń
  23. Również obserwuje :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję nominacji! Cieszę się że mam swoją przyjaciółkę i dzięki niej jest wszystko łatwiejsze. Tylko ona mnie rozumie jak nikt inny.
    Impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja już obserwuje ;)

    http://ugphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń